Hoi iedereen toevallig vond ik vandaag de AKG perception 120usb weer in de kast terug is best wel een oud beestje. Mijn vraag was zou deze nog beter zijn als mijn recente headset Logitech G633 Artemis Spectrum?
Vraag
Alle reacties
Je hebt beide producten in bezit. Je kan het dus toch gewoon uitproberen?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Momenteel geen pc meer in bezit en onderdelen voor een nieuwe zullen pas over een aantal weken binnenkomen.
Wat let je om dan te proberen? Heb je haast?
De betere microfoons sluit je in ieder geval niet aan met USB maar ook niet met een (mini) jack connector. Maar dit geheel terzijde.
De meeste gaming headsets zijn waardeloos qua geluid, zowel afspelen als opname. Dus grote kans dat de kwaliteit van de standalone microfoon een stuk beter is.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
bedankt voor jullie hulp! ik wilde even wat dingen van te voren weten daarom deze forum post.
*kuch* ik denk dat je de genoemde AKG microfoon niet bekeken hebt.... Dat is een heel erg goede condensator microfoon en heeft dus phantom power nodig, iets wat door een (mini) jack connector niet geleverd kan worden, alleen via XLR.sypie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:48:
De betere microfoons sluit je in ieder geval niet aan met USB maar ook niet met een (mini) jack connector. Maar dit geheel terzijde.
Dit model werd ooit meegeleverd met een USB converter ertussen. Ikzelf heb de Shure X2U converter, die gaat van XLR naar USB en dat werkt perfect, net zo goed als een goede audio interface met phantom powered XLR inputs.
Deze mic is beslist beter dan alles wat er bij Logitech in het portfolio zit en zeker beter dan een headset!
Mijn versie heeft mini USB aansluiting had geen converter van XLR
Pagina: 1