Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om dit systeem voor een studie te gebruiken dus Word, Excel en internet.
Verder zal ik er Football Manager 2019 op gaan spelen, dit moet soepel draaien met een hele grote database. Zwift zal ik ook veelvuldig gaan gebruiken en in de toekomst mogelijk ook F1 en Sketchup.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag +/- € 850,- gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen componenten of randapparatuur aanwezig die ik mee kan nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de Desktop Best BuyGuide maart als uitgangspunt gepakt en heb alleen de videokaart iets zitten downgraden omdat een RTX 2060 voor mijn doeleinden denk ik wat overkill. Verder heb een andere case gekozen puur omdat ik deze mooier vind.
Na langdurig inlezen op tweakers twijfel ik nog tussen 2 beeldschermen. 1 plat scherm en 1 curved scherm
Wat denk je vooral niet nodig te hebben?
Ik ben totaal niet op zoek naar een disco op of onder mijn bureau (no offense
) dus mijn build mag er sober uit zien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
ik heb 0 ervaring met overklokken en zo extreem ga ik het systeem niet gebruiken dus nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen aangeven of ik op de goede weg zit met de gekozen componenten om een zo goed mogelijke build te maken voor mijn doeleinden. Ik sta meer dan open voor andere suggesties.
Ik ben van plan om dit systeem voor een studie te gebruiken dus Word, Excel en internet.
Verder zal ik er Football Manager 2019 op gaan spelen, dit moet soepel draaien met een hele grote database. Zwift zal ik ook veelvuldig gaan gebruiken en in de toekomst mogelijk ook F1 en Sketchup.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag +/- € 850,- gaan kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er zijn geen componenten of randapparatuur aanwezig die ik mee kan nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de Desktop Best BuyGuide maart als uitgangspunt gepakt en heb alleen de videokaart iets zitten downgraden omdat een RTX 2060 voor mijn doeleinden denk ik wat overkill. Verder heb een andere case gekozen puur omdat ik deze mooier vind.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 162,66 | € 162,66 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 75,99 | € 75,99 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1660 Ti OC 6G | € 290,- | € 290,- |
| 1 | Fractal Design Meshify C | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Intel 660p 512GB | € 74,50 | € 74,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 832,50 | |
Na langdurig inlezen op tweakers twijfel ik nog tussen 2 beeldschermen. 1 plat scherm en 1 curved scherm
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer KG281K Zwart | € 269,- | € 269,- |
| 1 | AOC C27G1 Zwart | € 259,- | € 259,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 528,- | |
Wat denk je vooral niet nodig te hebben?
Ik ben totaal niet op zoek naar een disco op of onder mijn bureau (no offense
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
ik heb 0 ervaring met overklokken en zo extreem ga ik het systeem niet gebruiken dus nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen aangeven of ik op de goede weg zit met de gekozen componenten om een zo goed mogelijke build te maken voor mijn doeleinden. Ik sta meer dan open voor andere suggesties.