Iphone hotspot verbindingsprobleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oudere Iphone die ik ook gebruik als hotspot om op mijn laptops te internetten.
Sinds kort heb ik 'ineens' problemen met de verbinding en ik weet niet meer, wat ik kan doen om het op te lossen en hoop daarom dat iemand hier nog een goed idee heeft - en ja ik heb mij daar speciaal voor geregistreerd... O-)

Ik kan de hotspot als netwerk selecteren, maar er kan geen verbinding worden gemaakt.
De hotspot heeft met deze combi (telefoon/provider/laptop) al gewerkt maar werkt nu op geen enkele laptop.
Andere hotspots werken wel, evenals wifi. Er is dus geen probleem met de herkenning, enkel met de verbinding...

Er is geen storing, herstarten laptop/telefoon werkt niet, naam van mijn telefoon veranderd, wachtwoorden gecheckt en veranderd, via usb/bluetooth geprobeerd en de netwerkinstellingen herstelt (dat hielp vorige keer wél). Dat helpt allemaal niet.

Heeft er iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd Welkom op tweakers.

Dit betreft een iPhone, dus schopje naar IOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:55
Kun je wellicht toelichten welke iPhone (exact modelnummer), en welke provider je hier op hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel, en bedankt voor het verplaatsen.

iPhone is a1429 met software up to date 10.3.3 en netwerk Robin mobile (tweederangs KPN)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:33
Robin mobile zal het wel blokkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft tot voor kort prima gewerkt dus dat kan het probleem niet zijn.
Toen het vorige keer ineens niet werkte hielp het resetten van de netwerkinstellingen.
Alleen deze keer niet...
Pagina: 1