Ik ben van plan om een nieuwe pc te gaan bouwen en ben er nog niet helemaal zeker uit welke onderdelen ik hiervoor wil kopen. Ik wil graag een pc waar ik de meeste games normaal op kan spelen. Omdat ik nog niet een volledig budget heb koop ik de video kaart later en gebruik ik die gene die ik in mijn huidige pc heb(MSI - GeForce GTX 1050 Ti 4 GB). Ook bewaar ik een ssd (crucial mx300) van mijn vorige computer en heb de case (NZXT H500) al vastgesteld omdat ik deze als verjaardags-cadeau van mijn ouders krijg.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem het systeem gebruiken om games normaal op 60 fps te kunnen spelen, ook wil ik het voor dagelijks bezigheden en school gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag uitgezonderd de case (NZXT H500), de graphics card (MSI - Geforce GTX 1050 Ti 4 GB) en een ssd van 275 GB (crucial mx300) (aangezien ik deze al heb van mijn vorige computer) 550 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja de MSI-Geforce GTX 1050 TI 5 GB en de crucial mx300 275 GB ssd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een redelijke basic computer met 1 moederbord 1 videokaart, 16 GB ram, een SSD met minimaal 500 GB opslag, een goeie processor die lang niet vervangen hoeft te worden en een Voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het enigste merk waar ik voorkeuren voor heb is qua processor AMD omdat die voor mijn gevoel meer prestaties leveren voor minder geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja ik zou graag een goeie processor willen omdat ik die dan lang niet hoef te vervangen als ik later bijvoorbeeld een nieuwe video kaart wil kopen
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan maar als het mij geen extra geld/weinig geld kost dan sta ik daar zeker open voor, ik heb dit echter nog nooit eerder gedaan en weet dus niet hoe dit moet.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat er mogelijk aanpassingen zijn waar nodig bijvoorbeeld als er bij mijn power supply een in elke categorie betere power supply is dat die dan wordt gesuggereerd. Of het kopen van een goedkoper moederbord om weer ergens anders in te investeren.
Al vast bedankt voor hulp
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem het systeem gebruiken om games normaal op 60 fps te kunnen spelen, ook wil ik het voor dagelijks bezigheden en school gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag uitgezonderd de case (NZXT H500), de graphics card (MSI - Geforce GTX 1050 Ti 4 GB) en een ssd van 275 GB (crucial mx300) (aangezien ik deze al heb van mijn vorige computer) 550 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja de MSI-Geforce GTX 1050 TI 5 GB en de crucial mx300 275 GB ssd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een redelijke basic computer met 1 moederbord 1 videokaart, 16 GB ram, een SSD met minimaal 500 GB opslag, een goeie processor die lang niet vervangen hoeft te worden en een Voeding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het enigste merk waar ik voorkeuren voor heb is qua processor AMD omdat die voor mijn gevoel meer prestaties leveren voor minder geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja ik zou graag een goeie processor willen omdat ik die dan lang niet hoef te vervangen als ik later bijvoorbeeld een nieuwe video kaart wil kopen
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan maar als het mij geen extra geld/weinig geld kost dan sta ik daar zeker open voor, ik heb dit echter nog nooit eerder gedaan en weet dus niet hoe dit moet.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat er mogelijk aanpassingen zijn waar nodig bijvoorbeeld als er bij mijn power supply een in elke categorie betere power supply is dat die dan wordt gesuggereerd. Of het kopen van een goedkoper moederbord om weer ergens anders in te investeren.
Al vast bedankt voor hulp
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700 Wraith Boxed | € 242,- | € 242,- |
| 1 | ASRock B450 Pro4 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 189,99 | € 189,99 |
| 1 | NZXT H500 Zwart | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | Corsair CX550M | € 64,99 | € 64,99 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 68,64 | € 68,64 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 811,03 | |
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2019 21:00 . Reden: Verzoek van administrator om meer duidelijkheid te geven ]