Gmail. Verwijderde berichten komen als"ongelezen" weer terug

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1948
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03-2024
Mijn vraag
Op mijn vrouw's nieuwe telefoon (Honor 8x met Android 8.2) worden door haar verwijderde emails direct weer door Gmail teruggezet als "ongelezen).

Relevante software en hardware die ik gebruik
Honor 8x, Android 8.2. G-mail met hotmail-account.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bij instellingen gekeken, maar alles lijkt te zijn zoals het hoort.

Beste antwoord (via Paul1948 op 19-03-2019 20:28)

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:58

Umbrah

The Incredible MapMan

Waarom niet gmail met een gmail account gebruiken? Wat @Hahn zegt klopt gewoon als een bus. Onderwater verwijder je de gesynchroniseerde mail uit gmail, maar niet de mail van hotmail (mogelijk zit hotmail nog aan pop3 op gmail). Dat is nergens voor nodig. Knikker die gmail app van die telefoon, en download de Outlook app voor Android. Die gaat erg goed, natively, om met hotmail.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Aangezien ze Gmail met Hotmail gebruikt zal het misschien zo ingesteld staan dat als je het verwijdert, het alleen verwijderd wordt in Gmail, maar bij de volgende keer synchroniseren de mails weer opgehaald worden vanaf Hotmail.

Je kan kijken of er een andere manier te vinden is om Hotmail binnen Gmail te gebruiken.

The devil is in the details.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:58

Umbrah

The Incredible MapMan

Waarom niet gmail met een gmail account gebruiken? Wat @Hahn zegt klopt gewoon als een bus. Onderwater verwijder je de gesynchroniseerde mail uit gmail, maar niet de mail van hotmail (mogelijk zit hotmail nog aan pop3 op gmail). Dat is nergens voor nodig. Knikker die gmail app van die telefoon, en download de Outlook app voor Android. Die gaat erg goed, natively, om met hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1948
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-03-2024
Beste Hahn en Umbrah. Bedankt voor de hulp. Ze gaat Outlook proberen. "Beste antwoord" geldt voor jullie allebei.
Groet Paul.