Sinds kort kan ik niet meer goed zien wat ik al gezien heb. Ik heb ingesteld dat het als gelezen is als het 2x geladen is. Ik laat de pagina (bijna) de hele dag open en soms druk ik op F5. Normaal zijn alle nieuwe bold maar nu een paar, of zelfs alleen de bovenste. Ik werk op FF.
Dat is recentelijk gerefactored, en het zou best kunnen zijn dat de optie 'na 2 keer' daarbij over het hoofd gezien is... Ik ga er eerdaags naar kijken
Intentionally left blank
Volgens mij worden forum-views daarbij ook meegeteld.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ja, dat klopt inderdaad, maar dat is altijd al zo geweest (deze methode wordt ook voor de tracker gebruikt, en die is site-wide).Dirk schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 22:55:
Volgens mij worden forum-views daarbij ook meegeteld.
Intentionally left blank
Dan zal er inderdaad meer aan de hand moeten zijn.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Vandaag opende ik de browser en meteen was het nieuws van vandaag al niet meer bold. Soms als ik op F5 (na enige tijd wachten, als er nieuwe items zijn) Druk krijg ik wel wat bold te zien, maar vaak missen er koppen.
Komt er wel een fix? Met de nieuwe layout is het namelijk al onduidelijker geworden.
Komt er wel een fix? Met de nieuwe layout is het namelijk al onduidelijker geworden.
[ Voor 8% gewijzigd door pookie79 op 20-03-2019 09:04 . Reden: Kleine verduidelijking van de F5 ]
Ik heb er een ticket voor gemaakt. Als ik ergens tijd over heb kan ik er naar kijken en anders zal je moeten wachten op een bugbash oid. Meanwhile kan je 1 van de andere settings gebruiken die je sessie na x tijd 'resetten'.pookie79 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:02:
Vandaag opende ik de browser en meteen was het nieuws van vandaag al niet meer bold. Soms als ik op F5 (na enige tijd wachten, als er nieuwe items zijn) Druk krijg ik wel wat bold te zien, maar vaak missen er koppen.
Intentionally left blank
Pagina: 1