Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert E
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-05-2020
Mijn muziekbibliotheek in SONOS is wel aanroepbaar op de in het netwerk hangende SONOLOGY DS412+ en op de harde schijf van mijn iMAC.

Eigenlijk wil ik de muziek bibliotheek op een FANTEC type DB alu2e zetten en ook verbinden met de SONOS....
De Fantec is verbonden met USB aan een AIRPORT Time Capsule.
GAAT DAT LUKKEN OF NIET...?

Heb het al eerder zo iets geprobeerd met een WD My Passport te gebruiken maar dat lukt niet!
Waarom weet ik niet...

Gaat het met de Fantec lukken of niet ?
Wie kan mij vertellen waaraan een externe schijf moet voldoen om deelbaar te zijn voor de SONOS bibliotheek

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 20:21

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar OT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zult willen opzoeken wat Sonos kan gebruiken, en of die dan worden ondersteund door die Fantec. Bijvoorbeeld DLNA of UPnP. Check dus eerst de handleiding van je Sonos v.w.b. streaming, daarna die van Fantec of die het ondersteunt. Kijk ook of je WD misschien toevallig ook niet DLNA ondersteunt :Y)

offtopic:
Die hoofdletters komen wat overdreven SCHREEUWERIG over ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 22:20
Mij is het nooit goed gelukt om een externe harddisk (met muziek) op de USB-poort van de Time Capsule goed toegankelijk te maken over het netwerk. Ik heb hem gewoon aan mijn iMac gehangen en dat werkt prima. Ik benader hem met een bluesound Node2.