Beste mede-tweakers gebruikers,
Zijn er gebruikers die net als mij de call recorder functie missen op hun Samsung smartphones na het updaten naar Android Pie?
Na heel veel gerommel en pogingen heb ik eindelijk call recorder op Android 9 opgelost.
Dus wou ik het even met jullie delen :-)
Op een aantal forums zag ik dat in heel veel landen call recorder wordt geblokkeerd ivm privacy wetgevingen, behalve in aantal landen zoals Thailand etc...
Dus wat ik heb gedaan is het volgende:
1 ) Bestel een Thaise simkaart via Ebay.
2 ) Maak een backup van je Samsung toestel via Smart Switch.
3 ) Herstel je toestel naar fabrieksinstellingen.
4 ) Wacht tot dat het herstellen klaar is.
5 ) Plaats het Thaise simkaart in je toestel en doorloop de stappen van het welkom scherm.
6 ) Na het doorlopen van de stappen, sluit je toestel aan op je pc/laptop en start Smart Switch op van Samsung.
7 ) Nu zie je dat er een update klaar staat voor je Samsung toestel van circa 4GB.
8 ) Download en installeer dit update op je toestel.
9 ) En na het updaten van je toestel, start het "Bel" app -> druk op het 3 balletjes rechtsboven -> Instellingen -> Oproep opnemen -> Oproepen automatisch opnemen.
10 ) Done :-)
PS. Nee er gebeurd niets met je KNOX.
Zijn er gebruikers die net als mij de call recorder functie missen op hun Samsung smartphones na het updaten naar Android Pie?
Na heel veel gerommel en pogingen heb ik eindelijk call recorder op Android 9 opgelost.
Dus wou ik het even met jullie delen :-)
Op een aantal forums zag ik dat in heel veel landen call recorder wordt geblokkeerd ivm privacy wetgevingen, behalve in aantal landen zoals Thailand etc...
Dus wat ik heb gedaan is het volgende:
1 ) Bestel een Thaise simkaart via Ebay.
2 ) Maak een backup van je Samsung toestel via Smart Switch.
3 ) Herstel je toestel naar fabrieksinstellingen.
4 ) Wacht tot dat het herstellen klaar is.
5 ) Plaats het Thaise simkaart in je toestel en doorloop de stappen van het welkom scherm.
6 ) Na het doorlopen van de stappen, sluit je toestel aan op je pc/laptop en start Smart Switch op van Samsung.
7 ) Nu zie je dat er een update klaar staat voor je Samsung toestel van circa 4GB.
8 ) Download en installeer dit update op je toestel.
9 ) En na het updaten van je toestel, start het "Bel" app -> druk op het 3 balletjes rechtsboven -> Instellingen -> Oproep opnemen -> Oproepen automatisch opnemen.
10 ) Done :-)
PS. Nee er gebeurd niets met je KNOX.
[ Voor 8% gewijzigd door zazadanger68 op 19-03-2019 12:23 ]