Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• popiejames
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 27-03 09:53
Hallo allemaal!

Ik wil binnenkort een RTX2080Ti aanschaffen voor VR en mn high end pc af te maken, maar ik heb begrepen dat AMD met een 16gb GPU is gekomen.
mijn ervaring met AMD GPU's in het verleden is niet echt positief.
Dus ik weet niet voor welke ik zou gaan?

Ik hoop dat jullie al wat ervaring hebben met de nieuwe GPU's

-popiejames

• TTLCrazy
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 18-04 17:50

TTLCrazy

Listen to Frankie

Als jij €1400,- wil uitgeven voor de (op dit moment) snelste GPU, moet je dat vooral doen. Persoonlijk vond ik de €800,- die ik zelf heb uitgegeven voor mijn 1080TI al de grens en weet ik niet of ik dit in de toekomst weer zal doen.

Wat wil je er mee gaan doen, gamen op welke resolutie ? Welke refresh rate wil je hebben ?

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Blaat
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 06:57

Blaat

Hardware fanaat!

popiejames schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:09:
Hallo allemaal!

Ik wil binnenkort een RTX2080Ti aanschaffen voor VR en mn high end pc af te maken, maar ik heb begrepen dat AMD met een 16gb GPU is gekomen.
mijn ervaring met AMD GPU's in het verleden is niet echt positief.
Dus ik weet niet voor welke ik zou gaan?

Ik hoop dat jullie al wat ervaring hebben met de nieuwe GPU's

-popiejames
Je topic staat op de verkeerde plek, dit moet bij aankoopadvies.

Bovendien vind ik de je opties nogal vreemd. De Radeon VII (800,-) moet concurreren met de RTX2080 non Ti. De RTX2080Ti (1300,-) is een stuk sneller dan de Radeon VII.

De 16GB framebuffer moet geen aankoopargument zijn. Het zal nog een flinke tijd duren voordat 11GB niet meer afdoende is en 16GB wel.

Asus C7H | AMD Ryzen 7 2700X | 16GB DDR4 3600C15 | AMD Radeon VII | Samsung 970 EVO 1TB | LG 27UK850-W | Corsair HX1000i | Custom Loop

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 20-04 02:18
Welke monitor heb je? Als je alles in 4k/Ultra wilt spelen, dan zou ik voor de 2080 Ti gaan. Voor lagere resoluties of instellingen doen de Radeon VII en RTX 2080 ook prima hun werk.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:54

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Schopje naar CAA.
Blaat schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:40:
[...]

Je topic staat op de verkeerde plek, dit moet bij aankoopadvies.
Maak hiervoor in het vervolg een topicreport aan. TS kan hier niets mee. Het zorgt soms alleen maar voor extra werk voor modjes als er dubbele topics moeten worden gesloten.

• Postman
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20-04 00:10
Bij de buren is een videokaart roundup met de nieuwe Far Cry en ook iets over de Radeon VII vs RTX 2080.

Systeemspecs

• ETHART
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 00:09
Postman schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:58:
Bij de buren is een videokaart roundup met de nieuwe Far Cry en ook iets over de Radeon VII vs RTX 2080.
Als ik deze resultaten zo zie moet je steeds beter kijken welke spellen je speelt en daarop je beslissing baseren.

Dat de Radeon VII zo goed is op 4k had ik niet verwacht.

• Postman
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 20-04 00:10
Het verschil per spel is inderdaad aardig groot afhankelijk van je videokaart en resolutie. En met de nieuwe RDX drivers wordt het alleen maar ingewikkelder om een keuze te maken.

Systeemspecs

• salminho
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 17-04 19:21
Wat wil je er mee gaan doen, gamen op welke resolutie ? Welke refresh rate wil je hebben ?
*knip* niet relevante linkdump = spam

br00ky wijzigde deze reactie 05-04-2019 11:10 (76%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True