Aangetekend pakket wel aangekomen maar de t&t zegt van niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Human 01
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-04-2021
Ik he was recentelijk een defecte laptop verkocht via marktplaats voor 230 euro ( stond natuurlijk netjes bij wat mis was enz ) koper heeft netjes betaald met gelijk oversteken en ik had het aangetekend verstuurd nu is het pakket aangekomen alleen is de koper er niet tevreden mee waarom is niet zo belangrijk (koper had blijkbaar niet goed gelezen) voor dit verhaal maar het probleem is dat de koper nu een ticket heeft ge opened bij online betaal platform. Dit zou opzich geen probleem zijn als op de t&t zou staan dat het afgeleverd is. Helaas is dat niet het geval en staat we nog steeds dat het onderweg is al sinds 14 maart. Nu is mijn vraag : Wat kan ik nou doen? Kan ik postnl bellen om te vragen of zij de status kunnen updaten? Kan ik met screenshots van de chat bewijzen dat de verkoper het product wel heeft ontvangen ? Sorry als het wat onduidelijk is maar dit is mijn eerste post hier ik ga morgen met postnl bellen om te vragen wat ze aan de status kunnen doen. Bovendien is het sowieso raar aangezien de koper een handtekening heeft moeten zetten en dat staat erw ook niet bij. Alvast bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:39
Probeer de track&trace gegevens hier eens in te vullen: https://www.international....com/Default.aspx#/search

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
Je hebt ook email van de koper, dat hij de laptop niet naar zijn zin is?
Dan heb je ook bewijs dat hij de laptop heeft.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
Chat/mail geschiedenis bewaren. Daarin geeft hij aan dat hij ontevreden is en niet dat hij het niet heeft ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb dit ook, postnl is laatste tijd heel erg laat met hun wijzigingen doorvoernen waardoor geen idee. Heb een pakket ontvangen al een aantal dagen binnen en de track n trace staat op onderweg of in sorteerproces, en zelfde andersom, pakket verstuurd en is nog onderweg terwijl de koper deze al ontvangen heeft. Zo`n 2 of 3 weken later is de status pas veranderd.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:33
De betaal dienst zal vragen om ontvangst bevestiging. Dan stuur je gewoon kopie van chat met de tegenpartij op en klaar ben je.
Pagina: 1