Youtube filters werken niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnknownTweaker
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 09-10 22:10

UnknownTweaker

No time ? Don't do crime !

Topicstarter
Ik heb nu een probleem met Youtube ! Normaal als ik een filmpje zocht en ik gebruikte
het filter " alle video's van de afgelopen maand " dan laat hij nog steeds video's van
bijvoorbeeld 6 jaar geleden zien ! ook als ik het filter " vandaag " gebruik ! Dit heeft
altijd goed gewerkt ( de laatste paar jaren ) maar sinds een week niet meer ?

Weet iemand wat hier de oorzaak van is ?

Beste antwoord (via UnknownTweaker op 18-03-2019 22:53)

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-10 13:32

Ravefiend

Carpe diem!

Gisteren had ik al hetzelfde gemerkt. Het is ondertussen al bekend bij 'TeamYouTube':

https://support.google.com/youtube/thread/2494861?hl=en
YouTube is aware the search/sorting functions aren't working as expected – this is temporary and part of our efforts to better respond, review and remove graphic, violative content from YouTube. Thanks for your patience while we work through this. Will update this thread when these features are working normally again, feel free to subscribe for updates.
Edit: zelfde bericht ook op Reddit: https://www.reddit.com/r/..._not_working_anyone_else/

[ Voor 10% gewijzigd door Ravefiend op 18-03-2019 19:48 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 19:19

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Geen flauw idee. Ik zie het zelfde maar ik denk dat je voor een antwoord toch echt bij Youtube moet wezen.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-10 13:32

Ravefiend

Carpe diem!

Gisteren had ik al hetzelfde gemerkt. Het is ondertussen al bekend bij 'TeamYouTube':

https://support.google.com/youtube/thread/2494861?hl=en
YouTube is aware the search/sorting functions aren't working as expected – this is temporary and part of our efforts to better respond, review and remove graphic, violative content from YouTube. Thanks for your patience while we work through this. Will update this thread when these features are working normally again, feel free to subscribe for updates.
Edit: zelfde bericht ook op Reddit: https://www.reddit.com/r/..._not_working_anyone_else/

[ Voor 10% gewijzigd door Ravefiend op 18-03-2019 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kan je alsnog de info geven die je hebt weggeknipt bij openen van je topic? Edit: niet meer nodig, zie post hierboven
offtopic:
De reactie in Gmail filters werken niet (meer) is verwijderd, de vraag eenmaal stellen is zat en dat topic gaat over iets heel anders. Inderdaad nodig om eerst te zoeken naar een oplossing, maar als dat niets oplevert is het prima om een eigen topic te openen - en daarbij aan te geven wat er allemaal was geprobeerd en welke software is gebruikt (zoals in dit geval is misschien de browser relevant, of de melding dat er een bepaalde app is gebruikt).

Maar lijkt dus simpelweg een serverside bug van Youtube, zie boven. Kan gebeuren, even wachten dus. (En, leermoment: een volgende keer overwegen een bug report in te dienen op de site waar het over gaat).

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 18-03-2019 19:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03:53

g0tanks

Moderator CSA
Nu lijkt het aan YouTube zelf te liggen, maar bij dit soort vragen is het wel handig om meer informatie te geven over je situatie.

Dus probeer je het vanaf een mobiel (via de app of mobiele site) of via de computer (via een bepaalde browser).

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnknownTweaker
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 09-10 22:10

UnknownTweaker

No time ? Don't do crime !

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 18 maart 2019 @ 19:50:
[s](En, leermoment: een volgende keer overwegen een bug report in te dienen op de site waar het over gaat).
Sorry , ik zag hier in dit topic iemand met een soort gelijke vraag over gmail . vandaar
dat ik mijn vraag hier plaatste zonder verdere uitleg , ik dacht dat het woord " Youtube "
wel duidelijk genoeg was ?

Iig bedankt allemaal !
Pagina: 1