Jullie hebben mij over enkele jaren ook heel goed geholpen, vandaar dat ik nog eens advies kom vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. De games die ik het meeste speel: Battlefield, Kerbal space program, Xplane11, GTA,...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de € 1500 tot € 1800. Indien er voor bvb. € 50 een deftige winst in performantie is, dan zal ik daar niet naar kijken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 3 Samsung SSD's die ik zal meenemen en 2 HDD's samen met muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb al wat testen,... bekeken en deze combinatie lijkt er altijd zeer goed uit te komen.
Ik zou wel een nieuw scherm willen aankopen, vermoedelijk 24" 144hg 1080p. Hiervoor heb ik nog waardebonnen liggen van een winkel waar ik dit wel zal vinden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd al Intel gehad en altijd ook tevreden van geweest, dus voorkeur gaat naar Intel uit. Wat betreft grafische kaarten ook steeds Geforce gehad en ook steeds tevreden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille PC die hopelijk een eindje mee gaat
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk heel direct niet, maar naarmate de prestaties zakken (of games zwaarder worden
), zou ik dit dan wel doen.
Wat verwacht je van ons?
Advies betreffende onderdelen, juiste keuze van onderdelen,... Daarnaast twijfel ik tussen waterkoeling of zo een gedrocht van een koeler
- waterkoeling zou ik kiezen omdat dit mooier oogt, maar vergt dit onderhoud, wat naar lekken toe, is dit beter qua koeling (bvb. als ik later zou overklokken),...? Naar case toe ben ik er nog niet uit welke case, vandaar dat ik zomaar eentje heb gekozen.
Dit was mijn vorige build, of zo goed als toch denk ik:
Op voorhand al bedankt voor de hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. De games die ik het meeste speel: Battlefield, Kerbal space program, Xplane11, GTA,...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de € 1500 tot € 1800. Indien er voor bvb. € 50 een deftige winst in performantie is, dan zal ik daar niet naar kijken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 3 Samsung SSD's die ik zal meenemen en 2 HDD's samen met muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb al wat testen,... bekeken en deze combinatie lijkt er altijd zeer goed uit te komen.
Ik zou wel een nieuw scherm willen aankopen, vermoedelijk 24" 144hg 1080p. Hiervoor heb ik nog waardebonnen liggen van een winkel waar ik dit wel zal vinden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Altijd al Intel gehad en altijd ook tevreden van geweest, dus voorkeur gaat naar Intel uit. Wat betreft grafische kaarten ook steeds Geforce gehad en ook steeds tevreden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille PC die hopelijk een eindje mee gaat
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk heel direct niet, maar naarmate de prestaties zakken (of games zwaarder worden
Wat verwacht je van ons?
Advies betreffende onderdelen, juiste keuze van onderdelen,... Daarnaast twijfel ik tussen waterkoeling of zo een gedrocht van een koeler
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-9700K Boxed | € 461,75 | € 461,75 |
| 1 | Gigabyte Z390 Gaming X | € 139,90 | € 139,90 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | € 842,99 | € 842,99 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Kingston HyperX Predator HX433C16PB3K2/16 | € 113,70 | € 113,70 |
| 1 | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 109,90 | € 109,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.787,13 | |
Dit was mijn vorige build, of zo goed als toch denk ik:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 264,99 | € 264,99 |