Toon posts:

iPhone reparatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vraag; Hoe kom ik er achter of een reparatie winkel voor mobiele telefoons betrouwbaar is?

Bij een vriend van me is de garantie na reparatie vervallen, omdat er neppe onderdelen zijn teruggezet in zijn iPhone.
Een officiele Apple store begrijp ik, maar dat is anderzijds erg hoog geprijsd.

Ik hoop dat iemand me kan helpen }:O .

Beste antwoord (via Verwijderd op 26-03-2019 14:29)

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:35:
Vraag; Hoe kom ik er achter of een reparatie winkel voor mobiele telefoons betrouwbaar is?

Bij een vriend van me is de garantie na reparatie vervallen, omdat er neppe onderdelen zijn teruggezet in zijn iPhone.

Het is voor reparatiewinkels niet mogelijk om nieuwe, originele onderdelen te bemachtigen. Alleen geautoriseerde service providers zijn betrouwbaar en zij hanteren dezelfde of hogere prijzen als een officiële Apple Store. In Nederland kun je o.a. terecht bij Microfix, AMac, Card Services en Ivizi.

[ Voor 7% gewijzigd door MelvinW op 18-03-2019 16:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:35:

Het is voor reparatiewinkels niet mogelijk om nieuwe, originele onderdelen te bemachtigen. Alleen geautoriseerde service providers zijn betrouwbaar en zij hanteren dezelfde of hogere prijzen als een officiële Apple Store. In Nederland kun je o.a. terecht bij Microfix, AMac, Card Services en Ivizi.

[ Voor 7% gewijzigd door MelvinW op 18-03-2019 16:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23
Goed nieuws je garantie vervalt altijd als je je telefoon laat repareren via een ander kanaal dan Apple. Apple shipped hem ook gewoon naar een repair center.

Iedereen die tegen je zegt originele of OEM onderdelen te gebruiken liegt dat hij barst of het moet gesalvaged zijn van andere originele toestellen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
SpoekGTi schreef op maandag 18 maart 2019 @ 19:00:
Iedereen die tegen je zegt originele of OEM onderdelen te gebruiken liegt dat hij barst of het moet gesalvaged zijn van andere originele toestellen.
Behalve de authorized repair centers he. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)