Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altorf
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-07-2024
Gister tijdens mijn werk legde ik mijn iPhone 8 iets te hard op tafel, hij zit gewoon in een hoesje... vanaf dat moment heb ik geen beeld meer. Er zit geen scheur in, maar als ik de Home knop indruk voel je het drukken.

Net pakte in hem op en zag in flits mijn achtergrond en meteen was deze weer weg.
Is er iemand met een klein schroevendraaitje die voor mij kan nakijken of deze echt los zit ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:47
Waarom niet gewoon een garantieclaim indienen? Een scherm stopt niet zo maar met werken als je het toestel iets te hard neerlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Je schermkabel zit niet los, (iets genuanceerder, dit is nagenoeg onmogelijk) deze kan niet uit zijn socket komen door het te hard neerleggen van je toestel.
Probeer het toestel eens te resetten, volume down en dan up snel indrukken en daarna je powerknop ingedrukt houden tot het appeltje verschijnt.

[ Voor 8% gewijzigd door bartijn2 op 19-03-2019 13:47 ]

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altorf
MelvinW schreef op maandag 18 maart 2019 @ 16:34:
Waarom niet gewoon een garantieclaim indienen? Een scherm stopt niet zo maar met werken als je het toestel iets te hard neerlegt.
Inderdaad, ik had gebeld en in theorie heb je 2 jaar fabrieksgarantie. Dus nu nog even naar de winkel brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altorf
bartijn2 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:45:
Je schermkabel zit niet los, (iets genuanceerder, dit is nagenoeg onmogelijk) deze kan niet uit zijn socket komen door het te hard neerleggen van je toestel.
Probeer het toestel eens te resetten, volume down en dan up snel indrukken en daarna je powerknop ingedrukt houden tot het appeltje verschijnt.
Dit had ik al meerdere keren geprobeerd, het enige wat je merkt maar niet ziet... is dat hij opnieuw opstart. Dit omdat de home knop tijdens het Apple logo niet werkt, en daarna wel.

Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@altorf als je als laatste een bericht hebt geplaatst, en je hebt nog wat toe te voegen, wijzig dan je oude bericht in plaats van een nieuw bericht te plaatsen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zie je wel wat van beeld als je met een zaklamp op het scherm schijnt? Oftelwel; is je scherm dood, of alleen de achtergrondverlichting?
Verder eens met hierboven; niet zelf kloten maar garantie claimen.
Pagina: 1