Toon posts:

Speaker set voor feestje & thuis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ga binnenkort een aantal feestjes geven en heb een setje speakers nodig.
Mijn budget is redelijke gelimiteerd MAX 400. Ik draai voornamelijk Drum & Bass en Dubstep dus bass van een subwoofer zou wonderen doen. Ik heb nu de Trust Tytan 2.1 Speakerset - Zwart voor mijn kamer maar zijn erg versleten.

Weet iemand toevallig een goed setje speakers die voor ongeveer 50man & "in mijn studio" kunnen worden gebruikt?

Een vriend van mij had de: "Devine Trono 15 500 watt" nog voor 2 tientjes liggen, is dit iets wat ik kan gebruiken?

Mvg, Matthijs

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:52
Twee van deze Pricewatch: Behringer speakers? De Devine speakers zijn passief, daar heb je nog een versterker bij nodig, bijvoorbeeld deze Crown

[ Voor 40% gewijzigd door martyw op 18-03-2019 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk33
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Syrincs M3-220DT moet je hebben. Soms ook 2e hands te vinden voor 250 euro ofzo.

Feestje buiten (!!) op discovolume voor 50 man is geen enkel probleem. Binnen voor 40 is easy peasy voor deze set. Uit ervaring.

Je hebt wel een mengpaneel nodig om dit setje fijn aan te sturen. Je zet de volume en bass knop op de subwoofer halverwege en regelt het volume verder met je mixer.

Gaat dus echt hard, en blijft loep en loep zuiver. Bassweergave gaat tot 40Hz ofzo, maar dat is echt laag genoeg en geeft een hele fijne kick.

Ik heb zo'n dergelijk setje al jaaarreen en nooit problemen, elke dag geniet ik weer van het geluid

Wel heb ik als extras een set microfoonstatieven gekocht (voor de topjes) en langere kabels voor de topjes (dat zijn om onverklaarbare reden 14 pins VGA kabels, normale VGA werkt NIET!)