Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 813485

Topicstarter
Mijn vraag

Is het mogelijk om meerdere iptv accounts op 1 mac adres te activeren? Wel de legale providers

Relevante software en hardware die ik gebruik

Samsung curved tv met smart iptv app

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Via google niets kunnen vinden hierover

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-07 09:11

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Probeer het :?.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-07 14:02
Wat voor legale providers had je in gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb nu kpn glasvezel en zou graag ziggo erbij hebben beide via iptv, dit is uiteindelijk goedkoper dan 2 aparte abonnementen voor 2 tv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Bart ® hoe moet ik dit doen. Ben bang als ik 2e via mac adres invoer ik eerste kwijt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Anoniem: 813485 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 18:32:
Heb nu kpn glasvezel en zou graag ziggo erbij hebben beide via iptv, dit is uiteindelijk goedkoper dan 2 aparte abonnementen voor 2 tv's
@Anoniem: 813485, deze begrijp ik niet, dit zal beslist aan mij kunnen liggen hoor. Als jij naast KPN ook Ziggo zou willen gebruiken dan heb je toch 2 abonnementen nodig? Of heb je het niet over een provider abonnement maar over iets anders?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@hardware-lover sorry late reactie,

Ik heb kpn en wil graag het belgische pakket ontvangen. Via nederlandse providers lukt dit niet. In belgie kan dit via een iptv channel. Ben nog niet erachter hoe dit werkt. Vandaar mijn vraag hier hoe dat eventueel wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Anoniem: 813485, niet echt een antwoord wat ik verwacht had, Ziggo zit in een Belgisch IPTV pakket? Afijn, laten we dat maar even zitten.

Je hebt een SmartTV en mogelijk daarop een app waarbij je gebruik kunt maken van een IPTV stream?

Ik kan dit doen via de app Smart IPTV waarbij ik, middels het Mac adres van de tv, een M3U bestand afkomstig van mijn VU+ en de website van Smart IPTV, een stream kan activeren. Een actieve internet verbinding op de tv is hierbij vanzelfsprekend een noodzakelijkheid.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulkokkie
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-10-2024
In de Smart IPTV app kun je meerdere lijntjes (accounts) toevoegen, dan kun je in de app op je tv kiezen welk lijntje je wilt gebruiken, een of gewoon meerdere lijntjes tegelijk.
Pagina: 1