Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castiel-95
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik heb een vraag over deze monitor: EIZO 4k monitor. Ik ken dit merk namelijk niet, is er iemand die dit merk kent of ervaring mee heeft en mij wat kan vertellen over de kwaliteit etc?

Beste antwoord (via Castiel-95 op 20-03-2019 12:19)

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 18:04
Ik kan het specifieke scherm niet, echter weet ik uit ervaring dat EIZO veel wordt gebruikt in de industrie voor schermen/panelen die 24/7 aan staan en is de kwaliteit zeer goed.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 18:04
Ik kan het specifieke scherm niet, echter weet ik uit ervaring dat EIZO veel wordt gebruikt in de industrie voor schermen/panelen die 24/7 aan staan en is de kwaliteit zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castiel-95
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2022
Oke, dat is fijn om te horen! Ik had echt nog nooit van dit merk gehoor namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hrigteri
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-04 01:52
EIZO is top kwaliteit en eigenlijk alleen zakelijk gebruik, zoals ook @Junia zegt. Ze maken weinig monitoren voor consumenten, op een enkel uitstapje na. EIZO is vooral gericht op "kleur-echtheid" weergave, dus vooral bedoelt voor grafisch vormgevers e.d. en wordt standaard geleverd met diverse functies om de kleuren te calibreren naar industriestandaarden.
Ik heb zelf een EIZO Foris FS2333 23" gaming monitor - een van die weinig uitstapjes naar de consumenten markt. Een geweldige monitor, maar kostte ooit dan ook wel meer dan direct vergelijkbare schermen. Alleen gekocht omdat ik hem tegen een mooie aanbieding kon kopen.

Reden waarom ik nog reageer op een week oud topic is om dus mijn eigen ervaring toe te voegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
Eizo is misschien wel het beste merk als het op monitoren aankomt. Maar als je er niet zo diep in zit, denk ik dat je de 1400 euro voor dit scherm wat veel vindt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:26
EIZO is al sinds lange tijd het top merk voor monitoren in de grafische industrie. Prijzig maar absoluut zeer goed. Goede kwaliteit, 5 jaar garantie, Zero Bright Pixel grantie (6mnd) etc.
Pagina: 1