Wat vinden jullie van het waarderingssysteem van marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 1.006 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerardtmx
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 31-07-2020
Beste allemaal,

de laatste weken heb ik 3 maal een waardering gehad van 1 ster, het kwam er op neer dat deze verkopers mijn bod niet goed genoeg vonden.

3 van deze 3 keer had ik voor mijn beleving een goed gesprek maar na de eerste keer vroeg ik voordat ik hun een waardering ging geven "hoe heeft u me gewaardeerd"..dit omdat de eerste ervaring 1 ster bleek te zijn.

1 persoon zei helemaal niks meer terwijl hij wel heel vriendelijk reageerde met "okee geen probleem hoor" maar dan wel 1 ster geven achter je rug.

De laatste keer precies hetzelfde, toen ik vroeg aan de verkoper "wat heeft u me voor waardering gegeven" zei deze persoon "daar doe ik niet aan" en ja wat bleek weer 1 ster..hij vroeg 30 euro voor een 13 jaar oude digitale camera wat gewoon geen reΓ«le prijs is in mijn ogen.

Eerst dus netjes reageren en dan sneaky 1 ster geven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
als je een lompe gast tegenover je hebt is het systeem echt kl*te. je krijgt mensen die jouw slecht waarderen omdat je niet eens bent met de prijs of nog erover wil nadenken etc. terwijl je netjes en vriendelijk communiceert.

ik vind het sowieso een slechte zaak dat een beoordeling pas na 14 dagen verschijnt op jouw profiel. (als jij diegene niet meteen beoordeelt) het veiligste is als de beoordeling pas verschijnt, als jij ook een beoordeling geeft. anders krijg je kinderachtige situaties.

[ Voor 44% gewijzigd door Farabi op 18-03-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Ik had een ooit een advertentie op marktplaats voor een dienst waarbij ik mensen kan helpen met het samenstellen/bouwen van een PC.

Opeens bericht iemand mij met ''jo, kun je voor mij eventjes een lijstje maken met onderdelen?'' ik zei, dat kan wel ik ga zo eventjes kijken. Een kleine 12 uur later vraagt ie weer ''kan je misschien even opschieten?''
Uiteindelijk gereageerd dat ik hem zo niet ga helpen. Plaatst hij opeens een 1 ster beoordeling terwijl ik nog niks geleverd heb...

Is inderdaad en drama :P

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38

St@m

@ Your Service

Van het alleen uitbrengen van een laag bod kun je geen beoordeling krijgen, dan moet je echt meerdere berichten over en weer gestuurd hebben.
Als je dat weet moet het bijna onmogelijk zijn om een lage beoordeling te krijgen ;)

Als je in discussie wilt gaan over een prijs dan kun je het risico lopen dat iemand daar niet van gediend is :P En dat klopt ook wel (zie het marktplaats ervaringen topic)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Het doel van dit topic ontgaat me een beetje. Dit lijkt nu meer op een rant richting (het waarderingssysteem van) Marktplaats, dan dat ik hier een goede discussie uit zie komen. Tevens is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling op Tweakers.

Om die redenen gaat dit topic ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.