Welke universele carkit

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zip
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07-2023
Welke universele carkit ? Goede kwaliteit.

In mijn lease auto laat ik een carkit inbouwen. Wil echter niet dat als ik een andere telefoon neem (nu nokia 6210)dat ik ook een andere carkit moet kopen.

Waar te koop?

Thx

Zip

Verwijderd

Alle uni-carkit's die ik tot nu toe gezien heb, zijn Half Duplex... :r
Weet niet welke eisen je eraan stelt, maar het is geen bellen ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Neem een echte carkit! Ik heb ook wel eens ge-experimenteerd met die universele kits, maar dat is gewoon bagger vergeleken met de echte. (Ter info: ik heb ook een 6210 die het perfect doet met een Nokia carkit (kost ongeveer 300 NLG))

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik heeft een headsetje (met halve koptelefoon). Iedereen verklaart me voor gek, maar ik vind het ideaal :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik had een 6110 en toen heb ik bij m'n leaseauto een carkit hiervoor laten inbouwen. Nu heb ik een 7110 en die past er dus ook op en de 6210 zou er ook oppassen.
Je bent beperkt tot de iets hogere versies van Nokia 5, 6 en 7000 series, dus keus genoeg denk ik.
DE kwaliteit is ook een stuk beter. Aparte luidspreker en microfoon. Niet met autoaanstekers hoeven te kloten. Het is alleen meestal wel erg duur om in te laten bouwen, maar dan weet je wel zeker dat het goed wordt gedaan.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 09:27 schreef pven het volgende:
Neem een echte carkit! Ik heb ook wel eens ge-experimenteerd met die universele kits, maar dat is gewoon bagger vergeleken met de echte. (Ter info: ik heb ook een 6210 die het perfect doet met een Nokia carkit (kost ongeveer 300 NLG))
Waarschijnlijk haal ik hier nu een oude topic omhoog maar vondt het een beetje onzin een nieuwe te openen. :)

Ik ben dus ook op zoek naar een carkit voor een Nokia 6210, nu zag ik een non-Nokia carkit op internet staan voor 299,00 nl. de Cark 91. En hopelijk werkt dit ding dus niet met een sigarettenaanstekertje.

Nu lees ik zojuist dat jij 300 NLG hebt betaald, maar was dat een originele Nokia carkit?

[edit[
dom dom dom |:( :P

Die Cark 91 is dus origineel Nokia. Dan blijft die vraag waar die zijn stroom vandaan haalt nog wel even bestaan :+
[/edit]

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 14:40 schreef Gordijnstok het volgende:

[edit[
dom dom dom |:( :P

Die Cark 91 is dus origineel Nokia. Dan blijft die vraag waar die zijn stroom vandaan haalt nog wel even bestaan :+
[/edit]
Van de accu misschien...? :P

• CyberHanz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 16:22
Gewoon van de 12v.
Stelt nix voor dat ding aansluiten, heb het zelf zonder moeite ingebouwd.
Heb de 12v van m'n radio gesplitst, en daar de carkit opaangesloten.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Ik denk dat je met de huidige 51/61/62/71 voorlopig nog wel ff vooruit kan hoor. De 6310 kan er dadelijk ook in en waarom zou Nokia niet lekker veel klanten behouden door steeds ervoor te zorgen dat modelletjes hebben die in dezelfde carkit passen.

Ik weet niet ofdat dit policy is van Nokia maar het lijkt me wel. Waarom zouden ze anders nu nog GSM's maken die nog steeds in dezelfde standaard carkit passen.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

McMiGHtY

- burp -

Car kits inbouwen gaat best makkelijk..meestal maar een klein uurtje..en dan heb je alles goed. Neem wel een antenne die je op de voorruit plakt..en niet zo een die door het dak moet enzo..

uithalen is nog makkelijker..knip knip knip klaar..wel zorgen dat je draadjes lang genoeg blijven.

En koop niet zo'n universeel ding, das helemaal niks. Als je veel in de auto zit en belt ga je een gode carkit wel waarderen, regel ook als het mogenlijk is een goede zwanehals microfoon. Helpt ook stukken
Pagina: 1