Dag Medetweakers,
Een tijd terug was ik op zoek naar een nieuwe GPU en heb toen vanwege een aanbieding een Vega 56 besteld.
Deze voldeed echter niet aan de verwachting aangezien de kaart out of the box instabiel was en bleef, deze heb ik dus terug gestuurd.
Nu ben ik er weer over aan het denken een nieuwe GPU te halen en heb een aantal kaarten in gedachte maar vraag me af wat een goede match is met mijn i5 4590.
Ik zoek een?
GPU
Voor 1080P 144Hz gaming.
Mijn CPU is een i5 4590.
Wat is je budget?
In principe heb ik geen budget, maar ik zoek een GPU waarbij de CPU een zo min mogelijk bottleneck geeft.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik game op 1080p 144Hz.
Mijn huidige GPU is een R9 280x en mijn huidige CPU een i5 4590.
Daarnaast heb ik 4x4Gb DDR3 RAM op 1600mhz.
Ik heb al op een aantal "bottleneck" websites gekeken maar hoor dat deze niet echt betrouwbaar zijn.
Nu had ik een van de volgende videokaarten in gedachte:
- GTX 1660 Ti
- GTX 1660
- RX 580 8 Gb
- RX 590
- RTX 2060
Ik speel voornamelijk de volgende games: War Thunder, Ark: Survival Evolved, PUBG en Apex Legends.
Mvg,
HauptmannTinus
Een tijd terug was ik op zoek naar een nieuwe GPU en heb toen vanwege een aanbieding een Vega 56 besteld.
Deze voldeed echter niet aan de verwachting aangezien de kaart out of the box instabiel was en bleef, deze heb ik dus terug gestuurd.
Nu ben ik er weer over aan het denken een nieuwe GPU te halen en heb een aantal kaarten in gedachte maar vraag me af wat een goede match is met mijn i5 4590.
Ik zoek een?
GPU
Voor 1080P 144Hz gaming.
Mijn CPU is een i5 4590.
Wat is je budget?
In principe heb ik geen budget, maar ik zoek een GPU waarbij de CPU een zo min mogelijk bottleneck geeft.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik game op 1080p 144Hz.
Mijn huidige GPU is een R9 280x en mijn huidige CPU een i5 4590.
Daarnaast heb ik 4x4Gb DDR3 RAM op 1600mhz.
Ik heb al op een aantal "bottleneck" websites gekeken maar hoor dat deze niet echt betrouwbaar zijn.
Nu had ik een van de volgende videokaarten in gedachte:
- GTX 1660 Ti
- GTX 1660
- RX 580 8 Gb
- RX 590
- RTX 2060
Ik speel voornamelijk de volgende games: War Thunder, Ark: Survival Evolved, PUBG en Apex Legends.
Mvg,
HauptmannTinus
[ Voor 5% gewijzigd door Tinu-s op 19-03-2019 13:01 ]