Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Hallo,

ik heb wat hulp nodig met het volgende.

Ik heb een grote zware TV (44 kg) die ik in een TV meubel wil steken. Het idee is dat de TV er echt in zit en dat er met een schuif de TV "weggewerkt" kan worden. Het probleem hierbij is dat de voet er voor zorgt dat de TV iets te hoog is. Dus ik zoek een alternatief.

Ik heb al gezocht naar alternatieve voeten, maar dat is lastig. Bevestigen aan de muur met een beugel welke ook naar voren kan bewegen is zel een oplossing, maar ik boor liever niet in de muur. Nu zag ik dat er ook alternatieve voeten zijn waarbij met de VESA standaard de TV op de voet gemonteerd wordt. Het nadeel van die voeten is vaak dat de TV juist hoger gezet kan worden, terwijl ik juist wil dat deze iets lager komt. Dat de voert dan niet super mooi is geloof ik wel.

Heeft er iemand een oplossing in gedachten voor dit probleem? Of hoe kan ik weten dat de aangeboden voeten ook juist laag kunnen?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batsu schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:53:
Of hoe kan ik weten dat de aangeboden voeten ook juist laag kunnen?

Bedankt alvast!
In de specs zal toch wel een minimale en maximale hoogste aangegeven worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 08:28:
[...]

In de specs zal toch wel een minimale en maximale hoogste aangegeven worden?
Nou ja, dat ligt ook aan de grootte van de TV die eraan gehangen wordt lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een kwestie van doorrekenen. Je weet de hoogte van de tv, waar de VESA punten zitten, etc. Even opmeten en je kan redelijk nauwkeurig uitrekenen hoe hoog de onderrand van de TV ten opzichte van de onderkant voet komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
klopt ja, dat ga ik doen! bedankt!