Ha!
Op dit moment heb ik een Acer laptop, ergens in 2016 gekocht.
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
De mogelijkheden zijn eindeloos.
Net heb ik al naar de Best Buy Guide februari 2019 gekeken, maar daar word ik nog niet echt wijs uit.
Daarom mijn vraag aan jou als je er verstand van hebt.
Wat is jouw top 3 aan beste laptops in een prijsklasse van €500 - €800
Goed om te weten is dat ik NIET game.
De laptop wordt enkel gebruikt voor mijn ondernemingswerkzaamheden.
Denk aan online marketing en webdesign.
Dit betekent dat er ook veel tabbladen open moeten kunnen staan die allemaal tegelijk werken.
Het liefst dus bij internet geen lange laadtijden (daar loop ik nu nogal eens tegenaan).
Verder maakt het me niet zo veel uit.
Als het ding maar snel is en mij helpt vlot te werken.
Ik heb overigens ook al eens op een HP gewerkt en dat beviel me erg goed.
Wat ik me ook afvraag is waar het verschil hem precies in zit als je een laptop van €700,- koopt of €1700?
Maakt dat echt zo veel verschil.. en zo ja in wat dan precies? Verder heb ik ook helemaal geen verstand van technische termen helaas.
Dus als jij wat in lekentaal wilt uitleggen... top!
Robert
Op dit moment heb ik een Acer laptop, ergens in 2016 gekocht.
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
De mogelijkheden zijn eindeloos.
Net heb ik al naar de Best Buy Guide februari 2019 gekeken, maar daar word ik nog niet echt wijs uit.
Daarom mijn vraag aan jou als je er verstand van hebt.
Wat is jouw top 3 aan beste laptops in een prijsklasse van €500 - €800
Goed om te weten is dat ik NIET game.
De laptop wordt enkel gebruikt voor mijn ondernemingswerkzaamheden.
Denk aan online marketing en webdesign.
Dit betekent dat er ook veel tabbladen open moeten kunnen staan die allemaal tegelijk werken.
Het liefst dus bij internet geen lange laadtijden (daar loop ik nu nogal eens tegenaan).
Verder maakt het me niet zo veel uit.
Als het ding maar snel is en mij helpt vlot te werken.
Ik heb overigens ook al eens op een HP gewerkt en dat beviel me erg goed.
Wat ik me ook afvraag is waar het verschil hem precies in zit als je een laptop van €700,- koopt of €1700?
Maakt dat echt zo veel verschil.. en zo ja in wat dan precies? Verder heb ik ook helemaal geen verstand van technische termen helaas.
Dus als jij wat in lekentaal wilt uitleggen... top!
Robert