Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Top 3 Beste Laptops voor Webdesign & Online marketing

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• RGJJansen
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 20-03 07:13
Ha!

Op dit moment heb ik een Acer laptop, ergens in 2016 gekocht.
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
De mogelijkheden zijn eindeloos.

Net heb ik al naar de Best Buy Guide februari 2019 gekeken, maar daar word ik nog niet echt wijs uit.

Daarom mijn vraag aan jou als je er verstand van hebt.

Wat is jouw top 3 aan beste laptops in een prijsklasse van €500 - €800
Goed om te weten is dat ik NIET game.

De laptop wordt enkel gebruikt voor mijn ondernemingswerkzaamheden.
Denk aan online marketing en webdesign.

Dit betekent dat er ook veel tabbladen open moeten kunnen staan die allemaal tegelijk werken.
Het liefst dus bij internet geen lange laadtijden (daar loop ik nu nogal eens tegenaan).

Verder maakt het me niet zo veel uit.
Als het ding maar snel is en mij helpt vlot te werken.

Ik heb overigens ook al eens op een HP gewerkt en dat beviel me erg goed.
Wat ik me ook afvraag is waar het verschil hem precies in zit als je een laptop van €700,- koopt of €1700?
Maakt dat echt zo veel verschil.. en zo ja in wat dan precies? Verder heb ik ook helemaal geen verstand van technische termen helaas.

Dus als jij wat in lekentaal wilt uitleggen... top!

Robert

Alle reacties

• lasharor
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23-03 17:03
Wat exact aan de Best buy guide is niet duidelijk?

Alle laptops die daar worden genoemd in de voor jouw geldende prijsklasses voldoen prima aan je eisen. Ik zou gewoon gaan kijken naar welke schermgrote je wilt hebben en welk merk/design etc je het meeste aanspreekt.

First Person View Drone racen!! - Ook meedoen? - Zelf proberen?

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True