Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bluetooth oortjes budget 100/160 euro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Thommyf
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 20-03 10:15
Ik wil al een tijdje draadloze oortjes kopen. Je weet wel van die fancy oortjes die in een doosje zitten waardoor je extra batterij hebt. Nu heb ik dus overal al wel een beetje gekeken maar ik vind nou niet echt veel goede vergelijking reviews. Nu heb ik zelf dus het internet een beetje afgespeurd en ben ik tot mijn conclusie gekomen dat de ticpods free en de samsung galaxy buds het beste zijn voor mijn zoek resultaat. Alleen ik zou graag wat feedback willen hebben over deze oortjes en of jullie nog ervaring hebben met anderen soort oortjes die jullie mij aan bevelen.

-In mijn oortjes zoek ik in ieder geval dit:

-minimaal 10 uur aan batterij (dat is dus de batterij van de oortjes inclusief de batterij van de case).

-controles op de oortjes zelf.

-snel verbonden met mijn samsung s9 en geen connectie issue's.

-dat ze lekker in de oor zitten en blijven zitten.

-en of course goede geluids kwaliteit.

-budget tussen 100/160.

Dit is mijn eerste post dus ik hoop dat ik alles goed verwoord heb met alle informatie. :)
Alvast bedankt voor de moeite,

Thom :P

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01:09

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, AUD > CEA.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• joostk1998
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22:42
zeker aangezien je een Samsung hebt zou ik hier niet te moeilijk over nadenken. binnen twee weken komen de Samsung galaxy buds uit en er zijn daarvan nu al verschillende reviews online. als ik het zo lees voldoen ze aan al je eisen. de prijs zal ongeveer rond de 150 euro vallen, ze connecten op dezelfde manier als apple airpods, inclusief doosje zitten ze qua accuduur rond de 10 uur en je kan via de app het geluid helemaal naar je smaak instellen

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True