Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aanschaf receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views

• hanszwaan
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 19-03 10:26
Ik wil een goede receiver hebben met hdmi arc, wifi en bluetooth.
Ik heb 2 boxen van 130 watt (6 ohms) en een subwoofer van 250 watt (4 ohms). Ik heb 4k televisie van Sony.
Welke receiver (liefst tot 400 euro) kan ik dan het beste aanschaffen ?

Groet, Hans.

• DjaRoel
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 20:43
Wat heb je zelf al gevonden? Het is wel de bedoeling dat je zelf eerst uitzoekt hoe en wat.

Begin eens met wat topics door te lezen met soortgelijke vragen in, Consumentenelektronica Aankoopadvies dan kan je daarna je eigen vraag beantwoorden.

DjaRoel wijzigde deze reactie 17-03-2019 13:15 (9%)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01:09

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat er op GoT een vorm van eigen inzet verwachten. Open binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies en gebruik de template om aan te geven welke receivers op de short list staan.

Denk ook even aan de subwoofer, is deze passief of actief? De eerste krijg je niet aangesloten op het gros van de receivers.

PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True