Ik heb een pc met een MSI X58 platinum en heb recent de videokaart geüpgraded van een GTX650ti naar een GTX960. Ik wilde windows opnieuw installeren want er stond vrij veel zooi op. Dat was geen probleem, tenminste zo leek het. Ik had al problemen om vanaf de USB te booten. Ik liet de mediacreationtool de USB maken maar dat werkte niet. Daarna liet ik RUFUS een ISO bootable maken op de USB. Dit werkte wel. Ik installeer windows alles lijkt goed te gaan totdat hij klaar is met installeren en opnieuw opstart. Ik krijg alleen maar een knipperend laag streepje linksboven. ( _ ) Ik denk dat het geen probleem is en probeer windows opnieuw te installeren alleen tot mijn verbazing gebeurt hetzelfde met de usb sticks, ik probeer een 2e bootable usb stick en nog steeds hetzelfde. Ik sluit een andere aardeschijf aan waar ik zeker weet dat windows opstaat en nog steeds alleen maar het knipperende streepje. Waarschijnlijk zie ik iets simpels over het hoofd maar zal het wel graag willen oplossen, is er iemand die mij kan helpen?
SPECS:
I7 920
8gb ram (4x2gb, 2x kingston 1333mhz en 2x OCZ 1333mhz)
GTX 960 (Asus strix variant)
SeaSonic 520watt voeding
MSI X58 Platinum
250gb samsung evo SSD (main boot disk, hier staat windows op)
1tb hdd, seagate
SPECS:
I7 920
8gb ram (4x2gb, 2x kingston 1333mhz en 2x OCZ 1333mhz)
GTX 960 (Asus strix variant)
SeaSonic 520watt voeding
MSI X58 Platinum
250gb samsung evo SSD (main boot disk, hier staat windows op)
1tb hdd, seagate
I5 2500K ♥