Ok, normaal zou ik dit nie doen, maar dit bevalt me wel erg goed:
In mijn pauperwijkje in Delft voorlopig nog geen ADSL (ze beloven het sept 2001, eerst zien, dan geloven
). Maar wilde toch van mijn ISDN af qua internet (tik tik tik). Dus casema (wanadoo duz) maar eens aangespoort om bij mij een Premium account aan te maken. Wat pressie bijnodigd, maar ok, drie weken later aan de bak...
Wat doen ze: Verhogen na een week mijn UL/DL naar 128Kbit/512Kbit
Trek nu tussen de 60 en 70 Kb down, en tussen de 15 en 20 up
Paar mensjes die ik ken trekken dit nu ook met dezelfde account...Misschien dan toch echt een concurrent voor ADSL (ook al kan ik dat dus niet nemen)...
PS: Heb zelf waarschijnlijk de gehele "wijk" tot mijn bezitting, maar de anderen hebben dat zeker niet (qua delen van aanluiting dus)
PS2: Ja, ik weet dat er betere connecties zijn, alleen wist ik niet dit deze gok zo goed zou uitpakken
In mijn pauperwijkje in Delft voorlopig nog geen ADSL (ze beloven het sept 2001, eerst zien, dan geloven
Wat doen ze: Verhogen na een week mijn UL/DL naar 128Kbit/512Kbit
Trek nu tussen de 60 en 70 Kb down, en tussen de 15 en 20 up
Paar mensjes die ik ken trekken dit nu ook met dezelfde account...Misschien dan toch echt een concurrent voor ADSL (ook al kan ik dat dus niet nemen)...
PS: Heb zelf waarschijnlijk de gehele "wijk" tot mijn bezitting, maar de anderen hebben dat zeker niet (qua delen van aanluiting dus)
PS2: Ja, ik weet dat er betere connecties zijn, alleen wist ik niet dit deze gok zo goed zou uitpakken