Toon posts:

WTF? Casema nu op het goede pad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, normaal zou ik dit nie doen, maar dit bevalt me wel erg goed:

In mijn pauperwijkje in Delft voorlopig nog geen ADSL (ze beloven het sept 2001, eerst zien, dan geloven :(). Maar wilde toch van mijn ISDN af qua internet (tik tik tik). Dus casema (wanadoo duz) maar eens aangespoort om bij mij een Premium account aan te maken. Wat pressie bijnodigd, maar ok, drie weken later aan de bak...

Wat doen ze: Verhogen na een week mijn UL/DL naar 128Kbit/512Kbit :9
Trek nu tussen de 60 en 70 Kb down, en tussen de 15 en 20 up :)

Paar mensjes die ik ken trekken dit nu ook met dezelfde account...Misschien dan toch echt een concurrent voor ADSL (ook al kan ik dat dus niet nemen)...

PS: Heb zelf waarschijnlijk de gehele "wijk" tot mijn bezitting, maar de anderen hebben dat zeker niet (qua delen van aanluiting dus)

PS2: Ja, ik weet dat er betere connecties zijn, alleen wist ik niet dit deze gok zo goed zou uitpakken :)

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 14:29
Op woensdag 25 juli 2001 01:40 schreef werty het volgende:

met die 70 down ben je al sneller dan met wat ze ADSL noemen bij de KPN... >:)
ennuuhh... die 15-20 ben je 2x sneller,
lekker houden dus zo *D

//

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ja ik wilde het ook doen
heb nu broadband basic

zelfde principe dus maar alleen ander soort abbo.

moet wel ff 150,- betalen voor het omzetten |:(

nou dan wacht ik nog wel ff een half jaar, dan zou ADSL komen en dan zien we wel verder :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 01:51 schreef vinkie het volgende:
ja ik wilde het ook doen
heb nu broadband basic

zelfde principe dus maar alleen ander soort abbo.

moet wel ff 150,- betalen voor het omzetten |:(

nou dan wacht ik nog wel ff een half jaar, dan zou ADSL komen en dan zien we wel verder :)
wat voor snelheden haal je met dat pakket?
das dat allernieuwste toch van kaashema?
gaat neem ik aan via een ethernetkaart ofzo?

Verwijderd

offtopic:
werty, heb jij toevallig die nick gekozen omdat die letters naast elkaar staan :) ?

casema zuigt hier overigens nog steeds :P

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Zie mijn signature...
:( :( :( :(
:r :r :r :r

• Rody
Op woensdag 25 juli 2001 10:16 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

wat voor snelheden haal je met dat pakket?
das dat allernieuwste toch van kaashema?
gaat neem ik aan via een ethernetkaart ofzo?
ja is met ethernet kaart (krijg je gewoon erbij)

en dan zo com21 modem.
de snelheden van dat pakket zijn zo steeds 6 a 7 kB/s.

wel langzaam maar 50 piek.

en die snelheden hangen denk per wijk af, daarom neem ik ook niet die premium want je weet maar nooit met casema.

check speedtest.nl
mordax.nl

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op woensdag 25 juli 2001 01:40 schreef werty het volgende:
Ok, normaal zou ik dit nie doen, maar dit bevalt me wel erg goed:

In mijn pauperwijkje in Delft voorlopig nog geen ADSL (ze beloven het sept 2001, eerst zien, dan geloven :(). Maar wilde toch van mijn ISDN af qua internet (tik tik tik). Dus casema (wanadoo duz) maar eens aangespoort om bij mij een Premium account aan te maken. Wat pressie bijnodigd, maar ok, drie weken later aan de bak...

Paar mensjes die ik ken trekken dit nu ook met dezelfde account...Misschien dan toch echt een concurrent voor ADSL (ook al kan ik dat dus niet nemen)...

PS: Heb zelf waarschijnlijk de gehele "wijk" tot mijn bezitting, maar de anderen hebben dat zeker niet (qua delen van aanluiting dus)

PS2: Ja, ik weet dat er betere connecties zijn, alleen wist ik niet dit deze gok zo goed zou uitpakken :)
Even voor de zekerheid vragen...

60 kb (met kleine letters) of kB (met grote B?)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21
ik heb het ook aangvraagd meteen, en het is kB geen kbit 60 kbit is nou niet iets om blij over te zijn :)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik haal 60-70 kb per seconde, maar betaal 160,- per maand omdat die klootzakken zijn "vergeten" om mijn oude account op te zeggen. Krijg mijn geld niet terug :?, heb al zeker 40 uur aan de lijn gehangen, daarna een fax gestuurd, maar geen reactie :( En dat terwijl het al 180,- is. En het terugdraaien via de bank levert mij afsluiting van al mijn abo's op (ook kabeltv dus, klote monopolisten :()

Vanavond gaat er een brief naar de directeur (ja, ik heb zijn naam >:)) en als ik dan binnen twee weken niks hoor gaat mijn Com21 heel hard door het raam naar binnen.

Mocht iemand van casema dit lezen en zich geroepen voelen te reageren, shoot, want ik spuig van die hele bende en van de manier waarop mijn geld "gejat" is.
En ja, Flame intended :(

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Dit is iets voor BREEKIJZER ;)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Pewwy
Lachen met jou ;) Maar ff serieus, als je zo'n knurft van de klantenservice aan de lijn krijgt die niet voor jou wil kijken of je fax werkelijk is aangekomen (anders kunnen ze natuurlijk niet tegen je liegen als het weer verkeerd gaat) dan word je daar toch redelijk depri van, gelukkig download ik 20Gb per maand (handig zo'n 4Gb limiet :))

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:08
Op woensdag 25 juli 2001 15:49 schreef Just_Johnny het volgende:
Lachen met jou ;) Maar ff serieus, als je zo'n knurft van de klantenservice aan de lijn krijgt die niet voor jou wil kijken of je fax werkelijk is aangekomen (anders kunnen ze natuurlijk niet tegen je liegen als het weer verkeerd gaat) dan word je daar toch redelijk depri van, gelukkig download ik 20Gb per maand (handig zo'n 4Gb limiet :))
En je krijgt geen gezeik dat je zover over je limiet heenzit ???

16 GB is best veel... :o

• Pewwy
Jep, weet ik, maar laat ze maar beginnen met moeilijk doen dan. Toen een kennis van mij naar de helldesk van Casema belde kreeg hij te horen dat er niet op die 4GB wordt gelet... Schiet leker op als ze hun eigen policy tegenspreken |:(. Maar ik vind het l lang best, als ik wat te horen krijg over dat ik teveel download stap ik over op ADSL 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 13:18 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Even voor de zekerheid vragen...

60 kb (met kleine letters) of kB (met grote B?)
60 Kilobytes :)

Op dit moment 72 BTW :P

Oh je... Het handhaven van de datalimiet is op dit moment moment niet aan de orde: Waarschijnlijk geloven ze het voorlopig eerst nog niet dat iemand op een van hun abbonnementen nu 5GB per dag kan downen :) :) :)

• Rody
ja het is opzich nog wel prestatie om veel te downen met casema

ik krijg van upgrade formulier thuis gestuurd want ik ga van

broadband basic >> broadband premium

is 8 zo sneller, ongeveer gem. snelheid van 50 kB/s

is wel netjes :)
deze maand al 4.82 GB gedowned >:)
dan wordt het natuurlijk veel meer >:)
Pagina: 1