Ik zoek een?
Monitor
Wat is je budget?
~€250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen, studeren, misschien beetje Netflix'en
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: AOC C24G1 Rood, Zwart
pricewatch: AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil een nieuw scherm kopen.
Ik twijfel eigenlijk tussen twee dingen. Ik ga een vega 56 kopen, en wil op hoge settings kunnen gamen. Ik zou 120 fps (of misschien zelfs 144) wel kunnen halen in sommige spellen, maar niet als het in QHD resolutie is. Ik kan ook voor QHD kiezen, ten koste van fps en misschien wel graphics. Ziet high op QHD er beter uit dan ultra op HD? Ik heb niet zo'n goede ogen. Beiden schermen hebben FreeSync, en ze zijn allebei erg goedkoop. Het fijne van die AOC is wel dat ik die kan verstellen, alhoewel ik ook een nieuwe voet kan kopen voor dat andere scherm. Heeft iemand advies?
Mvg,
Bremfm
Monitor
Wat is je budget?
~€250
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen, studeren, misschien beetje Netflix'en
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: AOC C24G1 Rood, Zwart
pricewatch: AOC Q3279VWFD8 Zilver, Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil een nieuw scherm kopen.
Ik twijfel eigenlijk tussen twee dingen. Ik ga een vega 56 kopen, en wil op hoge settings kunnen gamen. Ik zou 120 fps (of misschien zelfs 144) wel kunnen halen in sommige spellen, maar niet als het in QHD resolutie is. Ik kan ook voor QHD kiezen, ten koste van fps en misschien wel graphics. Ziet high op QHD er beter uit dan ultra op HD? Ik heb niet zo'n goede ogen. Beiden schermen hebben FreeSync, en ze zijn allebei erg goedkoop. Het fijne van die AOC is wel dat ik die kan verstellen, alhoewel ik ook een nieuwe voet kan kopen voor dat andere scherm. Heeft iemand advies?
Mvg,
Bremfm