Reacties lopen wat uit de hand in topic over Reddit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ FM

We gaan er even naar kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
Geen idee of feedback hier mag, of ergens anders (in dat geval, verplaatst topic maar weer), maar uit het feit dat er niets gebeurd is met de bovenstaande reacties, vraag me toch af waarom dit soort opmerkingen zijn toegestaan hier:

'Zelf/persoonlijk zou ik nooit geweld steunen/toepassen of aanzetten tot, maar nu zijn de moslims eens aan de beurt met het onveilige gevoel'

Zou iemand van de modjes hier wat achtergrond op willen geven? Dit lijkt me een duidelijk vergoeilijking van geweld richtings moslims. Als daar mee geen grens overschreden wordt, waar ligt die grens dan?

[ Voor 13% gewijzigd door Cpt.Morgan op 17-03-2019 20:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@Cpt.Morgan dit helaas blijven liggen. Inmiddels is er door de frontpage crew actie ondernomen.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Laatst online: 16-08 17:35
Bedankt!

[ Voor 50% gewijzigd door Cpt.Morgan op 19-03-2019 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ook bedankt voor het melden d:)b

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Cpt.Morgan schreef op zondag 17 maart 2019 @ 20:16:
Geen idee of feedback hier mag, of ergens anders (in dat geval, verplaatst topic maar weer), maar uit het feit dat er niets gebeurd is met de bovenstaande reacties, vraag me toch af waarom dit soort opmerkingen zijn toegestaan hier:

'Zelf/persoonlijk zou ik nooit geweld steunen/toepassen of aanzetten tot, maar nu zijn de moslims eens aan de beurt met het onveilige gevoel'

Zou iemand van de modjes hier wat achtergrond op willen geven? Dit lijkt me een duidelijk vergoeilijking van geweld richtings moslims. Als daar mee geen grens overschreden wordt, waar ligt die grens dan?
De zooi is inmiddels opgeruimd, maar ik had achter de schermen al het een en ander gedaan :)
Pagina: 1