Beste tweakers,
m'n nieuwe huis is voorzien van Busch en Jaeger - Free@home. Hierbij geleverd enkele motion detectors op het toilet. Hartstikke handig zou je denken, totdat je 's nachts naar het toilet gaat en direct wakker wordt door een lamp die - op dat moment, ongewenst - aangaat...
M'n idee was om op deze automatische aan/uit schakelaar van Free@home, een Hue lamp aan te sluiten, welke ik hoop te kunnen instellen zodat deze in de nachtelijke uren minder fell schijnt.
Daarmee nog steeds automatisch aangaat, maar tot 30% procent dimt (oid).
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
...
Hardware:
Busch Jaeger - Free@home
Philips Hue
...
Edit / antwoord:
Ik heb dus even heel moeilijk gedaan en gedacht, plus een stukje onwetendheid over HUE. maar inmiddels gevonden hoe ik het in ABB kan doen, mbv "Actions".
Precondition: Time
Event: Movement
Actuator: Light
Bij de laatste is de Hue aan te geven en daarmee hoe sterk deze moet branden.
m'n nieuwe huis is voorzien van Busch en Jaeger - Free@home. Hierbij geleverd enkele motion detectors op het toilet. Hartstikke handig zou je denken, totdat je 's nachts naar het toilet gaat en direct wakker wordt door een lamp die - op dat moment, ongewenst - aangaat...
M'n idee was om op deze automatische aan/uit schakelaar van Free@home, een Hue lamp aan te sluiten, welke ik hoop te kunnen instellen zodat deze in de nachtelijke uren minder fell schijnt.
Daarmee nog steeds automatisch aangaat, maar tot 30% procent dimt (oid).
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
...
Hardware:
Busch Jaeger - Free@home
Philips Hue
...
Edit / antwoord:
Ik heb dus even heel moeilijk gedaan en gedacht, plus een stukje onwetendheid over HUE. maar inmiddels gevonden hoe ik het in ABB kan doen, mbv "Actions".
Precondition: Time
Event: Movement
Actuator: Light
Bij de laatste is de Hue aan te geven en daarmee hoe sterk deze moet branden.
[ Voor 19% gewijzigd door B@MB@M op 16-03-2019 21:53 . Reden: antwoord ]
het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.