EOS kwijt na drie jaar holden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexxxer
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15-09 21:33
Al bij de mainnet switch van EOS las ik dat bij geval van 3 jaar hodlen, Je kans hebt dat je je coins kwijt raakt. Ik heb zitten zoeken naar manieren om dit te voorkomen maar kom er niet heel veel wijs uit.
Kan iemand mij duidelijkheid geven? Moet ik bijvoorbeeld om het jaar mn EOS even van wallet naar beurs sturen? Of moet je een nieuwe EOS wallet aanmaken elke keer?

Bedankt alvast :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:36

Bever!

3

Serieus is dat een feature?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Het lijkt een onduidelijke zooi daar bij EOS. Sommigen zeggen dat alleen de account naam vervalt terwijl anderen claimen dat je inderdaad de tokens kwijt zou raken. Dan is er nog een verschil tussen staked en unstaked.

Het beste kun je hier wellicht even in graven:
https://www.reddit.com/r/...counts_to_lose_their_eos/
https://www.reddit.com/r/...r_eos_tokens_for_3_years/

Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik niet in EOS zit :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SkyField
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 09:06
Je kunt beter je EOS verkopen en een betere coin zoeken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 12:44
SkyField schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:55:
Je kunt beter je EOS verkopen en een betere coin zoeken :)
Ik kan het niet laten hierop te reageren;
Vraagt de TS om investeringsadvies? Nee! Prima dat jij EOS een "slechte investering vind" maar dat is toch niet het standpunt/vraag van de TS? Eveneens slaat je opmerking omtrent het verkopen ook kant nog wal; hoe kan de TS iets verkopen waar hij straks wellicht geen toegang tot heeft, het hele idee van dit topic.. Pannenkoek 8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 15:18

belblade

Belgian wacko

en toch heeft hij een punt... eos is de very definition van wat crypto niet hoor te zijn en is sowieso een groot risico om te houden zonder dat je er iets vanaf weet... +1 dus voor skyfield ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
belblade schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:18:
en toch heeft hij een punt... eos is de very definition van wat crypto niet hoor te zijn en is sowieso een groot risico om te houden zonder dat je er iets vanaf weet... +1 dus voor skyfield ;)
Blijkbaar weten jullie beide niet wat het inhoudt afijn ;) heb goedkoop een zakje kunnen oppikken en weet dat er flinke potentie in zit. Ook fijn dat jullie elkaar in de kont willen kruipen en TS nog steeds geen antwoord heeft op zijn vraag. Ik laat het hierbij, vooral omdat ik zie dat jullie met onwerpbare argumenten komen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

belblade schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:18:
Probleem is vooral dat niemand weet wat crypto "hoort te zijn". Sterker nog het is volledig onzinnig om te claimen wél te weten wat "crypto hoort te zijn".

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexxxer
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15-09 21:33
Dank voor de energie die jullie in mijn vraag staken.
Ik kwam met een vraag en ga met een vraag. Maargoed, het feit dat niemand echt een helder antwoord heeft en ik dit in de tussentijd ook niet heb kunnen vinden is het misschien inderdaad beter om te verkopen. Zeker als ik er niet het fijn van kom te weten. Ja dat er potentie in zit / zat dat blijkt aan de koers. Kocht ze voor 50 cent, daar zijn ze nooit meer onder gekomen. Maar wat heb je daar aan als je er straks niet meer bij kan komen? Nogmaals dank en het beste!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ro4sho
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 17:56
frank131331 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 12:04:
[...]

Ik kan het niet laten hierop te reageren;
Vraagt de TS om investeringsadvies? Nee! Prima dat jij EOS een "slechte investering vind" maar dat is toch niet het standpunt/vraag van de TS? Eveneens slaat je opmerking omtrent het verkopen ook kant nog wal; hoe kan de TS iets verkopen waar hij straks wellicht geen toegang tot heeft, het hele idee van dit topic.. Pannenkoek 8)7
Hij heeft nu toch toegang tot zijn coins, vandaar zijn vraag?
Jouw reactie slaat kant nog wal.

Los daarvan is dit een forum, waarbij er best in een wat bredere zin antwoord op een vraag gegeven mag worden. Iemand een pannenkoek noemen voegt wat mij betreft ook niets toe.

Wat mij betreft een juiste beslissing van TS om te verkopen en een goed advies van @SkyField om naar een andere munt te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
Doe eens niet. Reageer ontopic en volwassen, of reageer niet.

[ Voor 115% gewijzigd door janvanduschoten op 11-06-2019 09:59 ]

Pagina: 1