"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Vraag
Alle reacties
@H.Boss je haalt denk ik sowieso wat dingen door elkaar. Het feit dat het iemand gelukt is om te rooten, heeft niet zoveel te maken met een custom ROM.
Waarschijnlijk heeft die persoon root toegepast op de originele rom. Ik heb verder even zitten kijken, maar kan helaas ook geen custom ROM's vinden voor de tablet, dus ik ben bang dat je helaas pech hebt.
Verder heb ik even je titel gewijzigd, zodat het wat duidelijker is.
Waarschijnlijk heeft die persoon root toegepast op de originele rom. Ik heb verder even zitten kijken, maar kan helaas ook geen custom ROM's vinden voor de tablet, dus ik ben bang dat je helaas pech hebt.
Verder heb ik even je titel gewijzigd, zodat het wat duidelijker is.
[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 17-03-2019 08:52 ]
Dank voor je reactie en aanpassing!rens-br schreef op zondag 17 maart 2019 @ 08:51:
@H.Boss je haalt denk ik sowieso wat dingen door elkaar. Het feit dat het iemand gelukt is om te rooten, heeft niet zoveel te maken met een custom ROM.
[mbr]Verder heb ik even je titel gewijzigd, zodat het wat duidelijker is.[/]
In de topic die ik gevonden had ergens op het internet stond een rootoplossing en ook een reactie van iemand die een custom rom had geïnstalleerd. Alleen stond verder niet hoe of wat.
En denk dat ik inderdaad pech heb, want vrij weinig te vinden hierover. Maar dacht als iemand toevallig ook dezelfde tablet heeft en dit wel gedaan heeft hoor ik dat graag.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Anoniem: 241230
ik heb deze tablet geroot en er een touch recovery voor gemaakt.
maar nog niet gelukt om er een cutom firmware op te zetten.
zie hier de link op xda.
https://forum.xda-develop...591-model-x10302-t3734573
maar nog niet gelukt om er een cutom firmware op te zetten.
zie hier de link op xda.
https://forum.xda-develop...591-model-x10302-t3734573