Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

vlc player 4 beta: geen airplay en spoelen reageert traag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• falcon186
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 21-03 15:41
Hallo,

Ik heb zojuist de beta van vlc versie 4 geïnstalleerd. Ik had ergens verwacht dat in deze beta al ondersteuning voor airplay aanwezig zou zijn. Dit lijkt niet zo of doe ik iets fout?

Daarnaast merk ik dat wanneer ik in een audiobestand verder spoel met behulp van de pijltjes de reactie behoorlijk traag is vooraleer hij effectief verder in de track springt. Herkent iemand dit ?

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:12

Hero of Time

Moderator NOS/CSA

There is only one Legend

Je draait in de eerste plaats een ontwikkelversie. Daar kunnen bugs in zitten, dus houd daar rekening mee.

Ik zie op de site van videolan niet zo snel waar ik de beta zou kunnen downloaden. Heb je 'm wel van een legitieme bron? En heb je daarnaast ook een blik geworpen in hun Trac systeem waar bugs worden gemeld?

Voor airplay, staat er in de changelogs ook duidelijk dat het dit zou ondersteunen? Iets verwachten en er werkelijk inzitten zijn twee verschillende dingen. ;)

Spekkies | Commandline FTW

• Montaner
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:22
Wat @Hero of Time

En de nightlies staan hier;
https://nightlies.videolan.org/

Een beta release is er niet.

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:12

Hero of Time

Moderator NOS/CSA

There is only one Legend

Ik zie daar geen changelog staan. Dus ook niets om naar te wijzen over het wel of niet aanwezig zijn van airplay support. Op de index van de nightlies builds staat ook dat je nieuwere of oudere builds moet testen voordat je een bug meld bij hun. Dat langzaam vooruit springen lijkt mij zo'n bug waarvan het verstandig is om het aan de ontwikkelaars kenbaar te maken. Hier op een 'onbekend' forum voor hun schiet niet op, daarmee krijg je het niet opgelost. Zeker als het in de stabiele versie wel gewoon werkt.

Spekkies | Commandline FTW

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

The key to joy is disobedience

Met @Hero of Time...
Je hebt ervoor gekozen om betaalfa-tester te worden... dan lijkt me het dedicated forum van de te testen applicatie de aangewezen plek om te discussiëren over eventuele bugs en ervaringen. Handiger, in ieder geval dan hier, waar je schijnbaar de enige bent die met deze software bezig is.

Voor wat betreft Airplay. Ik kom niet verder dan dat (in januari) de intentie is uitgesproken dat in de toekomst te willen gaan aanbieden.
“Just like with Chromecast, we intend to support AirPlay on any platform. There is no release date yet at all. We would like it to be part of VLC 4, which is the next major release we are currently working on. We will let you know in advance once we define a date,” said VLC.
Nu al om die reden met de nightlies aan de gang is misschien wat overdreven enthousiast.

Take life too serious and it ceases to be fun
me @ last.fm

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True