Toon posts:

Waar krijg ik een kant-en-klare 4x20 lcd ?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er al zoveel topics zijn over lcd's maar ik heb alle korte doorgezocht en die met 750 reply;s die ga ik dus niet nazoeken, vandaar dat ik hier dus deze simpele vraag stel:
Waar of hoe kom ik aan een kant-en-klare seriele 4x20 lcd.
Dus hier geen reply's aub dat ik lui ben en dat ik de search had moeten gebruiken.
Lui ben ik trouwens zeker niet, binnenkort krijgen jullie mn casemod te zien.
Alleen ik kan echt niet solderen.
Dat wordt altijd een grote teringzooi bij mij, en ten 2e heb ik er de materialen niet voor.
Dus wie weet waar ik die lcd's kant-en-klaar kan bestellen of wie meldt zich aan om er eentje voor mij te maken, of zijn lcd aan mij te verkopen.
Ikk ben geinteresseerd voor 2 lcd's dus laat maar horen wat jullie voor me kunnen doen.
Alvast bedankt allemaal!!!!!

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

lees dit ff :)

<a href="http://[topic=186319]

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:59

CasGas

.

alleen zijn die niet serieel
die zijn alleen parralel (of hoe je dat ook tiept :) )

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Verwijderd

Topicstarter
Om het allemaal te laten werken met die software die er momenteel verkrijgbaar is voor lcd schermpjes is het toch makkelijker om een seriele te hebben??
of maakt dat geen drol uit???
(ik ben op het gebied van lcd's een totale newbie dus verras me zou ik zo zeggen :))

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

er is verschillende software verkrijgbaar, iets meer voor serieel als voor parallel welliswaar, maar genoeg voor parallel hoor :) ik heb er ook 1 besteld

tjah, eehm jouw keuze :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik ben er al uit.
Ik heb zojuist ff bij die Shift een bestellingkje geplaatst voor een kant-en-klare lcd van 4x20.
Dus nu alleen nog ff de beste software ervoor zien op te sporen en dan ben ik klaar.
(als iemand weet welke software het best werkt met win98SE en win2000 wees dan zo aardig om het hier ff te posten :))

[offtopic-mode]
Ik draai win2000 EN win98se namelijk.
Ik weet nog niet echt welke ik nou beter vind dus ik laat ze er nog ff allebij opstaan :)
[/offtopic-mode]

Verwijderd

Dus nu alleen nog ff de beste software ervoor zien op te sporen en dan ben ik klaar.
(als iemand weet welke software het best werkt met win98SE en win2000 wees dan zo aardig om het hier ff te posten :) )
nou ik denk dat over 3 dagen mijn website wel online is dan heb je keuze genoeg. lees <a href="http://[topic=189678] voor meer info over wat er op mijn site komt te staan.
Pagina: 1