Probleem:
Mijn vragen:
Is het mogelijk om één lamp met twee draadloze schakelaars te bedienen?
Hoe groot zijn de ontvangers?
Wat doe ik met de huidige schakelaars? Het lijkt me, dat ik die permanent zo moet zetten, dat de verlichting ingeschakeld is. Helemaal verwijderen wil ik ze eigenlijk niet, zo'n schakelaar is wel fijn om de stroom er even af te halen zonder gedoe in de meterkast voor een kort klusje.
- Van beneden in de hal kan het licht boven op de overloop niet aan-/uitgeschakeld worden.
- Van boven op de overloop kan het licht beneden in de hal niet aan-/uitgeschakeld worden.
- De trap tussen de hal beneden en de overloop boven heeft zelf geen verlichting en is zonder verlichting aan beide kanten tamelijk donker.
- Er liggen geen leidingen om een standaard hotelschakeling aan te leggen.
- Ik heb geen zin om te gaan hakken en breken om die leidingen aan te leggen. Tevens krijg ik daar van mijn vrouw geen toestemming voor.
Mijn vragen:
Is het mogelijk om één lamp met twee draadloze schakelaars te bedienen?
Hoe groot zijn de ontvangers?
Wat doe ik met de huidige schakelaars? Het lijkt me, dat ik die permanent zo moet zetten, dat de verlichting ingeschakeld is. Helemaal verwijderen wil ik ze eigenlijk niet, zo'n schakelaar is wel fijn om de stroom er even af te halen zonder gedoe in de meterkast voor een kort klusje.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT