Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, want na een aantal telefoongesprekken en chatsessies met KPN ben ik nog geen stap verder.
Huidige situatie:
Op dit moment en al vele jaren ben ik klant van Ziggo.
In de woonkamer komt de aansluiting binnen en daar staat de Ziggo modem.
Aan de ziggo modem hangt de kabel voor de Horizonbox, een linksys router en aan de router hangt ook een linksys switch
KPN
De binnenkomende lijn van KPN zit in de meterkast.
Tussen de meterkast en de woonkamer ligt een hal. Boren en kabels trekken is een No go.
In de meterkast zal dus de modem van KPN komen en een draadloze stopcontact verbinding naar beide TV's. Dit kan KPN zo installeren, zonder issues.
Alleen ik heb meer dan alleen twee TV's
In totaal heb ik nu 10 Lan poorten in gebruik. Inmiddels zijn er wat dingen gewijzigd zoals printer over Wifi etc,en ik zou nu kunnen leven met 7 Lan aansluitingen.
Ik dacht zelf aan KPNmodem - draadloze verbinding naar TVS, uitbreiding draadloze verbinding naar mijn router voor pcs, nas, etc.
Is dit werkbaar?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Huidige situatie:
Op dit moment en al vele jaren ben ik klant van Ziggo.
In de woonkamer komt de aansluiting binnen en daar staat de Ziggo modem.
Aan de ziggo modem hangt de kabel voor de Horizonbox, een linksys router en aan de router hangt ook een linksys switch
KPN
De binnenkomende lijn van KPN zit in de meterkast.
Tussen de meterkast en de woonkamer ligt een hal. Boren en kabels trekken is een No go.
In de meterkast zal dus de modem van KPN komen en een draadloze stopcontact verbinding naar beide TV's. Dit kan KPN zo installeren, zonder issues.
Alleen ik heb meer dan alleen twee TV's
In totaal heb ik nu 10 Lan poorten in gebruik. Inmiddels zijn er wat dingen gewijzigd zoals printer over Wifi etc,en ik zou nu kunnen leven met 7 Lan aansluitingen.
Ik dacht zelf aan KPNmodem - draadloze verbinding naar TVS, uitbreiding draadloze verbinding naar mijn router voor pcs, nas, etc.
Is dit werkbaar?
Alvast bedankt voor jullie hulp!