Het was een beetje zoeken naar het juiste board, maar ik denk dat ie hier het beste past.
Op de IDS in Keulen zag ik dit systeem:
https://www.renfert.com/i...-Microscopes/EASY-view-3D
Het het een overhead 3D camera, met enigszins fatsoenlijk vergroting, een 3D monitor, en een 3D bril (passief).
werkte helemaal te gek.
de prijs: 4200 ex
Dit moet toch een stuk prijsvriendelijker te tweaken zijn
Het zoeken naar geschikte 3D monitoren is het probleem niet, maar een 3D camera zoeken met dan ook nog fatsoenlijke vergroting(smogelijkheid) en een knappe range van focus is een tweede ding.
Met dat laatste bedoel ik overigens dat het kwa diepte scherpte een liefst zo groot mogelijke range moet hebben waarin je in focus blijft, anders zit je alsnog steeds hoog/laag te focussen.
Ik kom er na een hele ochtend googlen nog niet echt uit. Uiteraard vind ik wel camera's met 3D functie of (sony) 3D opzetlens maar heb ik toch niet echt de indruk dat dat geschikt is.
Veel verder dan de Vuze XR kom ik dan niet... maar er moet toch meer zijn?
Tips zijn welkom dus
Op de IDS in Keulen zag ik dit systeem:
https://www.renfert.com/i...-Microscopes/EASY-view-3D
Het het een overhead 3D camera, met enigszins fatsoenlijk vergroting, een 3D monitor, en een 3D bril (passief).
de prijs: 4200 ex

Dit moet toch een stuk prijsvriendelijker te tweaken zijn
Het zoeken naar geschikte 3D monitoren is het probleem niet, maar een 3D camera zoeken met dan ook nog fatsoenlijke vergroting(smogelijkheid) en een knappe range van focus is een tweede ding.
Met dat laatste bedoel ik overigens dat het kwa diepte scherpte een liefst zo groot mogelijke range moet hebben waarin je in focus blijft, anders zit je alsnog steeds hoog/laag te focussen.
Ik kom er na een hele ochtend googlen nog niet echt uit. Uiteraard vind ik wel camera's met 3D functie of (sony) 3D opzetlens maar heb ik toch niet echt de indruk dat dat geschikt is.
Veel verder dan de Vuze XR kom ik dan niet... maar er moet toch meer zijn?
Tips zijn welkom dus
[ Voor 4% gewijzigd door paQ op 16-03-2019 12:14 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.