Kan ik er van uit gaan dat het moederbord of de processor stuk is?
Is er een manier die ik nog niet ken om toch in safe mode te geraken?
...
Windows 10 64bit
Asus ROG B360-H/OPTANE moederbord
Intel 8400
16GB Corsair 3000Mhz
Asus GTX 980
Crucial MX500 500GB SSD
Samsung 840 EVO 128GB SSD
Seagate HDD 2TB
...
Eergisteren voor een vriend een pc upgrade uitgevoerd.
Nieuw moederbord, processor, geheugen, grotere ssd en een nieuwe koeler.
Alles netjes kunnen installeren. Windows 10 op de nieuwe ssd. Oude ssd geformat en hdd met data behouden als is. Het optane had ik nog niet geconfigureerd.
De dag zelf geen prblemen gehad. De dag erna na ongeveer een uurtje Apex spelen crashed de pc met BSOD. Welke code is mij onbekend.
PC geraakt in een boot loop en na 2 crashes, probeert hij zelf de herstelmodus in te gaan. Echter hier geraakt hij niet en crashed ook met bsod.
Met een WIN10 opstart usb heb ik hetzelfde resultaat. Ik geraak niet in safe mode geboot en geraak ook niet in de herstelmodus.
Ik heb GPU verwijderd, geheugenlatjes verwijderd en werkend latje van eigen pc geprobeerd, alle SSD's en HDD's losgekoppeld. Optane latje verwijdered. Niks werkt.
De SSD via de bios gewist. Zelfde resultaat.
Tijdens de boot loop geeft de bsod elke keer een andere code. Deze allemaal opgezocht en allemaal hebben ze wel iets te maken met hardware/drivers.
...
Is er een manier die ik nog niet ken om toch in safe mode te geraken?
...
Windows 10 64bit
Asus ROG B360-H/OPTANE moederbord
Intel 8400
16GB Corsair 3000Mhz
Asus GTX 980
Crucial MX500 500GB SSD
Samsung 840 EVO 128GB SSD
Seagate HDD 2TB
...
Eergisteren voor een vriend een pc upgrade uitgevoerd.
Nieuw moederbord, processor, geheugen, grotere ssd en een nieuwe koeler.
Alles netjes kunnen installeren. Windows 10 op de nieuwe ssd. Oude ssd geformat en hdd met data behouden als is. Het optane had ik nog niet geconfigureerd.
De dag zelf geen prblemen gehad. De dag erna na ongeveer een uurtje Apex spelen crashed de pc met BSOD. Welke code is mij onbekend.
PC geraakt in een boot loop en na 2 crashes, probeert hij zelf de herstelmodus in te gaan. Echter hier geraakt hij niet en crashed ook met bsod.
Met een WIN10 opstart usb heb ik hetzelfde resultaat. Ik geraak niet in safe mode geboot en geraak ook niet in de herstelmodus.
Ik heb GPU verwijderd, geheugenlatjes verwijderd en werkend latje van eigen pc geprobeerd, alle SSD's en HDD's losgekoppeld. Optane latje verwijdered. Niks werkt.
De SSD via de bios gewist. Zelfde resultaat.
Tijdens de boot loop geeft de bsod elke keer een andere code. Deze allemaal opgezocht en allemaal hebben ze wel iets te maken met hardware/drivers.
...