Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil terug wat gamen (ARK, diablo, miss wat nieuwere), maar ook de gewone youtube en netflix toepassingen voor het gezin.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600€ ongeveer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu sinds kort een pricewatch: Asus DUAL-GTX1060-6G die ik zal meenemen, maar anders zal ik de merendeel vervangen.verder heb ik scherm, toetsenbord, muis en windows op mijn huidige 1Tb hdd om mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur. Als het goed werkt, ben ik tevreden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil het wel wat esthetisch houden, aangezien ik hem zelf in elkaar zal plaatsen. Dus liefst windowed, zodat ik het nog wel eens kan bewonderen.
Ga je overklokken?
Zeker niet in het begin. Later zien we wel, maar hoeft niet per se.
Wat verwacht je van ons?
Is mijn lijst compatible? Zal alles naar behoren werken en kan er nog iets aangepast worden?
Ik wil terug wat gamen (ARK, diablo, miss wat nieuwere), maar ook de gewone youtube en netflix toepassingen voor het gezin.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600€ ongeveer
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu sinds kort een pricewatch: Asus DUAL-GTX1060-6G die ik zal meenemen, maar anders zal ik de merendeel vervangen.verder heb ik scherm, toetsenbord, muis en windows op mijn huidige 1Tb hdd om mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 160,49 | € 160,49 |
| 1 | ASRock B450 Pro4 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Phanteks Eclipse P300 Zwart | € 56,- | € 56,- |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Kingston A400 2,5" 240GB | € 30,99 | € 30,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 481,33 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur. Als het goed werkt, ben ik tevreden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil het wel wat esthetisch houden, aangezien ik hem zelf in elkaar zal plaatsen. Dus liefst windowed, zodat ik het nog wel eens kan bewonderen.
Ga je overklokken?
Zeker niet in het begin. Later zien we wel, maar hoeft niet per se.
Wat verwacht je van ons?
Is mijn lijst compatible? Zal alles naar behoren werken en kan er nog iets aangepast worden?