Voor in mijn nieuwe huis wil ik ook een nieuwe desktop.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, veel strategy wat ook een vrij zware belasting is voor de processor. Hier ligt dan ook wel een aandachtspunt. Daarnaast wil ik een oculus rift laten draaien op het systeem dus is ook de videokaart van belang.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs €1.250,- voor alleen het systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hou zelf meer van de Intel dan AMD processoren, maar sta open voor advies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen grote wensen, wat me werkelijk niets uitmaakt is het uiterlijk van de kast, functionaliteit is alles.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies, ik heb een basis vanuit de BBG van januari (High-end-gamesysteem - optie 1: hoge framerate) maar vraag me af of die niet een stap te ver is (sowieso qua prijs), zie hieronder dit opzetje met wat kleine aanpassingen. Zie door de bomen het bos niet meer.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, veel strategy wat ook een vrij zware belasting is voor de processor. Hier ligt dan ook wel een aandachtspunt. Daarnaast wil ik een oculus rift laten draaien op het systeem dus is ook de videokaart van belang.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs €1.250,- voor alleen het systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hou zelf meer van de Intel dan AMD processoren, maar sta open voor advies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen grote wensen, wat me werkelijk niets uitmaakt is het uiterlijk van de kast, functionaliteit is alles.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies, ik heb een basis vanuit de BBG van januari (High-end-gamesysteem - optie 1: hoge framerate) maar vraag me af of die niet een stap te ver is (sowieso qua prijs), zie hieronder dit opzetje met wat kleine aanpassingen. Zie door de bomen het bos niet meer.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-9700K Boxed | € 465,05 | € 465,05 |
| 1 | MSI Z390-A PRO | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 559,- | € 559,- |
| 1 | Fractal Design Meshify C | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 400W CM | € 59,89 | € 59,89 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 134,- | € 134,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.586,73 | |