Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04-05 22:39
beste forum leden,

ik heb een vraagje ik heb meerdere usb stick van de Action de sandisk ultra 3.0 32gb usb3.0 usb stick maar ik heb er 2 die gewoon niet werken op een usb 3.0 poort?

hij werkt prima op een usb 2.0 poort en hij heeft ook gewerkt op een usb 3.0 poort

iemand enig idee?

ik hoor het graag

koen ter Meulen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@koen! Kun je de definitie van "niet werken" even uitwerken? Wat gebeurt er wel als je hem in de computer steekt? Komt er nog een entry in de disk manager of device manager?
Komt er een error in de event log?
Heb je het al in een andere computer getest?

Kortom, vertel eens wat meer.

offtopic:
Ik zie dat je nu al ruim een jaar alleen maar vragen stelt. Vind je het misschien ook leuk om zelf eens wat bij te dragen? In de Actieve Topics komen vast wel topics voorbij waar jij ook wat over weet te vertellen of waar je een mening over hebt ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Room42 op 15-03-2019 16:36 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
kortom er gebeurd niets, niets gebeurd er ;) geen disk manager geen geluid geen actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
koen! schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:09:
kortom er gebeurd niets, niets gebeurd er ;) geen disk manager geen geluid geen actie
En de rest :? Geen event log, andere PC getest?

Vergeet niet dat jij geholpen wilt worden. Dan heeft het geen zin om zo te reageren, natuurlijk ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Room42 op 15-03-2019 17:12 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

En een andere belangrijke vraag: doen andere apparaten het wel aan de USB3-poorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:08
Hee even in de gaten houden. Had er zelf tijdje terug ook 2 gehaald. Beide werken niet meer in USB 3 modus. Ik haal alleen maar de max USB 2 snelheid. Hij werkt nog wel in een USB 3 poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen!
alles werkt op de usb 3.0 poort en ook al getest op een andere computer. geen event log
Pagina: 1