ik heb enkele weken de chat van een aannemer verwijderd. Nu zijn er enkele back-ups ondertussen gebeurd en is de back-up natuurlijk overschreven waar de chat in terug te vinden zou zijn. Is er nog een mogelijkheid om mijn verouderde chat te recupereren.
Vraag
Beste antwoord (via Verwijderd op 18-03-2019 11:28)
Verwijderd
Welke chat app gaat het om, aangezien ze allemaal anders met backups omgaan.
Whatsapp (waarschijnlijk), Telegram, Signal, SMS, etc.
Als het Whatsapp is, ben je de verwijderde chats kwijt aangezien de oude backup overschreven wordt met de nieuwe.
Als het Whatsapp is, ben je de verwijderde chats kwijt aangezien de oude backup overschreven wordt met de nieuwe.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2019 17:11 ]
Alle reacties
Op welk platform vonden deze chats plaats? Heb je zelf controle over het systeem waar deze chats op staan opgeslagen? Een beetje meer info zou niet verkeerd zijn.
Lijkt me handig om dan te vertellen om welke chat het gaat en om welk systeem.
Whatsapp maakt volgens mij een datum/tijd backup aan.
Whatsapp maakt volgens mij een datum/tijd backup aan.
Verwijderd
WA maakt 1 backup die steeds overschreven wordt, waarbij "verwijderd" tussen backups in, dus echt verwijderd is.
Signal maakt er 2 (enkel lokaal) waarbij de oudste verwijderd wordt voor een nieuwe.
Telegram, geen idee.
Signal maakt er 2 (enkel lokaal) waarbij de oudste verwijderd wordt voor een nieuwe.
Telegram, geen idee.
alvast bedankt maar mijn kennis betreffende deze materie is gering. Welk platform? nu sturingssysteem is android en back-up staat op google drive. Beantwoord dit jullie vragen?
Je vertelt niet eens welke chat je het over hebt. Gaat het om WhatsApp?Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 17:04:
alvast bedankt maar mijn kennis betreffende deze materie is gering. Welk platform? nu sturingssysteem is android en back-up staat op google drive. Beantwoord dit jullie vragen?
The devil is in the details.
Verwijderd
Welke chat app gaat het om, aangezien ze allemaal anders met backups omgaan.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2019 17:11 ]
@Verwijderd welkom op Tweakers.
Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie over je probleem te delen en de situatie duidelijk uit te leggen. Daarnaast is het ook verplicht eerst wat eigen onderzoek te doen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.
Zou je dus even je post willen aanvullen?
Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie over je probleem te delen en de situatie duidelijk uit te leggen. Daarnaast is het ook verplicht eerst wat eigen onderzoek te doen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.
Zou je dus even je post willen aanvullen?
Pagina: 1