Jarenlang heb ik een goedkoop 15 euro draadloze HP muis gebruikt voor school. Ook al was die erg goedkoop was hij toch wel best betrouwbaar, goed in de hand liggend door middel dat die zo groot was en echt overal op elke surface werkte. Helaas is die er mee gestopt en wil ik eigenlijk wel iets nieuws en beter aangezien er ook wat nadelen aan zaten. Zo was de aan uit knop vaak niet responsief en moest ik hem 2x of vaker aan en uit klikken voor de sensor aanging en als die dan aanging zat ik dan lekker met groot rood licht in me gezicht. Daar wil ik wel vanaf vandaar dat ik voor mijn volgende muis een optische sensor zoek.
Ik zoek een?
Grote draadloze muis zonder RGB (heb best grote handen). Indien met RGB die kan worden uitgeschakeld.
Wat is je budget?
80 euro is wel mijn limiet
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Draadloos
Lange batterij duur ook gaat mijn voorkeur uit voor geen ingebouwde batterij tenzij de ingebouwde batterij lang meegaat.
Kleine dongel
Optische sensor
Back en forward knoppen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
School. Hij zou daarom best sterk moeten zijn. Hij zal overal gebruikt worden en altijd wel zonder muismat gezien ik veel van lokaal verwissel.
Gamen zal er ook af en toe aan te pas komen dus een snelle response is wel fijn.
Zelf heb ik ook wat rond gezocht en ik hoorde wel wat goeie verhalen over Logitech gaming wireless muizen maar dat ging meer om thuisgebruik op een vaste plek.
pricewatch: Logitech G603
Ik zoek een?
Grote draadloze muis zonder RGB (heb best grote handen). Indien met RGB die kan worden uitgeschakeld.
Wat is je budget?
80 euro is wel mijn limiet
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Draadloos
Lange batterij duur ook gaat mijn voorkeur uit voor geen ingebouwde batterij tenzij de ingebouwde batterij lang meegaat.
Kleine dongel
Optische sensor
Back en forward knoppen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
School. Hij zou daarom best sterk moeten zijn. Hij zal overal gebruikt worden en altijd wel zonder muismat gezien ik veel van lokaal verwissel.
Gamen zal er ook af en toe aan te pas komen dus een snelle response is wel fijn.
Zelf heb ik ook wat rond gezocht en ik hoorde wel wat goeie verhalen over Logitech gaming wireless muizen maar dat ging meer om thuisgebruik op een vaste plek.
pricewatch: Logitech G603