ik zou hem niet downloaden dus
Verwijderd
Ik w8 wel op officiële release. no thnx.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Opdringerig typje netzoals de verkopers in SALOU. Wat heb je er eigenlijk aan als je hem installeert? Neem aan dat je niet meer op i-net kan spellen. En jah daar draait het toch allemaal om. Niet?Op woensdag 25 juli 2001 03:20 schreef SuB het volgende:
zeikerds je kan toch iig ff kijken wat er nieuw is?
tremble and despair for i am power!

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
zet is een paar screens van csOp woensdag 25 juli 2001 04:57 schreef Terr het volgende:
Counter-Strike is wel veranderd zeg...
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Gelukkig verholpen en good old Swatpack installed...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
en main menu enzo is veranderd, voor de rest nog niks anders opgemerkt
hallo
stfu ik dring nix op. en noem mij ook niet een 1 of ander typje.Op woensdag 25 juli 2001 03:25 schreef Rush het volgende:
[..]
Opdringerig typje netzoals de verkopers in SALOU. Wat heb je er eigenlijk aan als je hem installeert? Neem aan dat je niet meer op i-net kan spellen. En jah daar draait het toch allemaal om. Niet?
Nalin is HQ dood?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Lijkt me vet, al zullen vooral de n00bs ermee spelen. Mp5, Colt en Ak47 zullen nooit meer uit de heilige top 3 van Blauw te verdringen te zijn.Op woensdag 25 juli 2001 14:06 schreef Captain Pervert het volgende:
Is dit die (beta van de) CS versie waar een kruisboog in zit, en mijnen enzo, en een Jackhammer?(wordt trouwens dikke n00b gun, knop indrukken en raggen maar, zie Project IGI...)
BEWARE!!!
Op publics zie ik nu altijd wel minstens 1 iemand die cheat
Clanwars heb ik ook niet zo'n zin meer in nu omdat je simpelweg niemand meer kunt vertrouwen...
Verwijderd
Verwijderd
Maar je kan er toch gek van worden "ow ze moeten wat doen aan die cheaters" of "ik zie altijd cheaters.. bah!"... dan denk je echt van "geeez... ik heb er geen last van... zoek gewoon een _GOEDE_ server op"..
Maar nee. ze blijven naar demon en whatever gaan. Tja..
Verwijderd
greetz eendje?
ja dat is op publics servers... maar jij speelt zeker geen wars of wel?Op woensdag 25 juli 2001 23:33 schreef Raven_ het volgende:
Iedereen zeurt tegenwoordig over cheaters... Ik speel alleen op strikerz.net en hoor je mij d'r over zeuren? nope. weet je wrom? omdat daar geen cheaters komen en als ze d'r komen worden ze zo snel mogelijk gebanned...
Verwijderd
strikerz = public server....Op donderdag 26 juli 2001 00:06 schreef Frank128 het volgende:
[..]
ja dat is op publics servers... maar jij speelt zeker geen wars of wel?
En ik heb nog geen war gespeeld nee. Maar komt er nog wel aan dus daar maakik me ook geen zorgen over. Alles wordt bijgehouden en stuff dus...
Dat meen je niet Raven_, heb jij nog geen wars gespeeld? Ook niet bij FM?? Hmm balen voor je dat het bij ons op het moment een beetje rustig is, totdat we een nieuwe war-arranger hebben dan.Op donderdag 26 juli 2001 00:11 schreef Raven_ het volgende:
[..]
strikerz = public server....
En ik heb nog geen war gespeeld nee. Maar komt er nog wel aan dus daar maakik me ook geen zorgen over. Alles wordt bijgehouden en stuff dus...
Verwijderd
download liever de oficele,
kan um toch niet spelen asl er geen server 1.3 draait (goh das was ik ook al achter
Kijk op publics kun je het duidelijk zien maar in wars kun je de tegenstander dus niet volgen als je dood bent dus (locked chasecam)wordt het al een stuk lastiger... we spelen wel soms op punkbuster servers maar die cheat schijnt ook prima te werken met pb aan
Maarja hopelijk kan het allemaal niet meer in 1.3... tot zover mijn 'gezeur' over cheaters
/dit was dus een reactie op Raven
er wordt echt niet alleen op demon en gamepoint etc. gecheat maar gewoon op _alle_ public servers. Ook op die geweldige strikerz n00b server wordt vast en zeker gecheat. En je hebt goede en slechte cheaters. Slechten zitten op gamepoint en gaan zichtbaar voor een muur staan en er doorheen schieten maar de 'beteren' verbergen het goed. Het valt je zeker ook niet op dat bekende spelers (die je vaak tegenkomt) een tijdje geleden _super slecht_ waren en nu opeens scores hebben van 30-2 enzo..Op woensdag 25 juli 2001 23:37 schreef Raven_ het volgende:
Iedereen is'et eens met reef...
Maar je kan er toch gek van worden "ow ze moeten wat doen aan die cheaters" of "ik zie altijd cheaters.. bah!"... dan denk je echt van "geeez... ik heb er geen last van... zoek gewoon een _GOEDE_ server op"..
Maar nee. ze blijven naar demon en whatever gaan. Tja..
ik heb die nieuwe cheat (multicheat oid; wallhack, aimbot en nog wat in 1) es gedownload (1ste result met google dus elke m****l kan hem vinden).. installatie is nog simpeler, 1 bestandje kopieren en weer een cheater dr bij
En kom niet met 'op onze server cheaten ze niet' want niemand is meer te vertrouwen.. en voor punkbuster (wat trouwens alleen maar onhandig werkt en weinig servers voor zijn) schijnt ook alweer een hack te zijn.
kotom: CS sucks op dit moment.
jah.. Bass64 denkt ook een primeurtje te hebbenOp donderdag 26 juli 2001 00:33 schreef GODFLESH het volgende:
Dit zijn geen screens van Counterstrike maar van "TEAM FORTRESS CLASSIC"
tja ik ben geen cs-er maar een tfc-er.Op donderdag 26 juli 2001 00:38 schreef rick_h het volgende:
[..]
jah.. Bass64 denkt ook een primeurtje te hebben![]()
maar dat was een beetje om telaten zien hoe het er ongeveer uit gaat zien
Verwijderd
(p.s. dit is geen fleem Ice
Oh en Raven ik weet me nog te herinneren dat jij twijfelde of ik aan het sjeeten was, samen met DC.
Dus jij zegt dat jij met cheats kunt zien of anderen cheaten? Pure bullshit, er bestaan ook dingen zoals geluid (voetstappen) en ik weet nog veel meer van die dingen die alleen ervaren cs spelers kennen. En je zegt ook dat Punkbuster onhandig werkt, hieruit blijkt dat je helemaal een dikke n00b bent, want je hoeft punkbuster alleen maar aan te zetten, en het werkt. Is dat nou zo moeilijk???ik heb die nieuwe cheat (multicheat oid; wallhack, aimbot en nog wat in 1) es gedownload (1ste result met google dus elke m****l kan hem vinden).. installatie is nog simpeler, 1 bestandje kopieren en weer een cheater dr bij ... vervolgens zet je die cheat aan en volgt in spectator mode es wat 'goede' spelers (ook spelers waarvan je het nooit zou verwachten) -> dan is het echt wel duidelijk wie er een wallhack heeft. Daarom speel ik bijna geen CS meer en hoop ik dat ze in CS1.3 iets tegen die cheats kunnen doen.
En kom niet met 'op onze server cheaten ze niet' want niemand is meer te vertrouwen.. en voor punkbuster (wat trouwens alleen maar onhandig werkt en weinig servers voor zijn) schijnt ook alweer een hack te zijn.
Echte cs spelers blijven altijd spelen, wat er ook gebeurt... En die stoppen niet bij de eerste tegenslag.
Punkbuster werkt niet onhandig het werkt gewoon nietOp donderdag 26 juli 2001 08:47 schreef _SouLmaN_ het volgende:
En je zegt ook dat Punkbuster onhandig werkt, hieruit blijkt dat je helemaal een dikke n00b bent, want je hoeft punkbuster alleen maar aan te zetten, en het werkt. Is dat nou zo moeilijk???![]()
Daarin heb je gelijkEchte cs spelers blijven altijd spelen, wat er ook gebeurt... En die stoppen niet bij de eerste tegenslag.
Maar dit topic ging over 1.3 en niet over cheaten
Wie het cheaten ECHT beu is :
Probeer "The Opera" eens
daar kan je zien (als speler) wie er cheat !
En ik vin ut nog een heel fijne mod ook
Matrix-style combat roels
[/OFF-TOPIC]
[ON-TOPIC]
enne, wanneer komt die 1.3 versie dan wel niet uit ?
[/ON-TOPIC]
Greetz,
Verwijderd
Ja dat herriner ik me ook, Maar dat was echt vaag hoor. Meerdere mensen zagen dat, je had namelijk een enorm lage ping en alsnog beweegde je als een bezetende... Ik zag'et 2x bij DC gebeuren en 1x bij mij zelf (aztec was'et level, bewijs datik niet vergeten ben). Je bewoog gewoon ongelovelijk snel, en dat was geen bunnyhop. Waarschijnlijk gewoon packetloss ofzo maar ik vond'et zwaar verd8...Op donderdag 26 juli 2001 06:08 schreef --BoBo-- het volgende:
Oh en Raven ik weet me nog te herinneren dat jij twijfelde of ik aan het sjeeten was, samen met DC.
Dat kan je doen m.b.v. die 'lekkere' netcode van HL. Eén of twee simpele commandjes in je config en je hakt en jumpt en warpt bij anderen over het beeld als een of andere wannabee GokuOp donderdag 26 juli 2001 11:00 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Je bewoog gewoon ongelovelijk snel, en dat was geen bunnyhop. Waarschijnlijk gewoon packetloss ofzo maar ik vond'et zwaar verd8...
dunno
Er zijn twee nieuwe hypes te bespeuren op GoT, en omdat ik kewl wil zijn ga ik deze in een zin gebruiken :
Hey Reef, jij CHEAT ook omdat je me gisteren in cs met een gun van MAX PAYNE hebt gefragged!
[ontopic]
Kwist niet dat er ook beta's van spellen/mods geleacked werden?!
[/ontopic]
Verwijderd
Als je nou echt om hoeken kon jumpen enzo (en ik bedoel niet een normale jump maar dat echt john woo style)... dan zou ik de hele tijd met dual elites spelen...Op donderdag 26 juli 2001 11:28 schreef RaDKiLL het volgende:
offtopic:
Er zijn twee nieuwe hypes te bespeuren op GoT, en omdat ik kewl wil zijn ga ik deze in een zin gebruiken :
Hey Reef, jij CHEAT ook omdat je me gisteren in cs met een gun van MAX PAYNE hebt gefragged!
dr zijn mensen voor minder gebanned...Op donderdag 26 juli 2001 06:08 schreef --BoBo-- het volgende:
Bah ik haat het als mensen zeggen "ja ik heb ff die en die cheat gedownload en het werkt zo en zo dus...." GVD download die hele godvergeten vieze gore mongolen achterlijke kutcheat gewoon niet. Je bent net zo zielig door hem te proberen![]()
BAH BAH
(p.s. dit is geen fleem Ice)
pff.. spelen op geluidOp donderdag 26 juli 2001 08:47 schreef _SouLmaN_ het volgende:
Dus jij zegt dat jij met cheats kunt zien of anderen cheaten? Pure bullshit, er bestaan ook dingen zoals geluid (voetstappen) en ik weet nog veel meer van die dingen die alleen ervaren cs spelers kennen. En je zegt ook dat Punkbuster onhandig werkt, hieruit blijkt dat je helemaal een dikke n00b bent, want je hoeft punkbuster alleen maar aan te zetten, en het werkt. Is dat nou zo moeilijk???![]()
maarja laten we maar weer ontopic gaan
vind ik altijd wel grappig: meestal als er nog een paar tegenstanders over zijn loop ik veel met de walk knop en dan nog kunnen ze me op geluid killen
Mijn mening over de nieuwe maps:Hij is ECHT vet, ik heb hem gisteravond de hele avond zitten spelen,
daarom hier een review van de nieuwe features
1. VOICE chat integrated, en het werkt echt,
Als je tab ingedrukt houdt, en je drukt op de rechtermuis knop dan verschijnt je muis cursor in beeld en kan je:
A. scrollen door het lijstje namen.
B. mensen "muten" of "enablen" zodat je al dan niet iets hoort als ze iets over de voice zeggen.
c. het volume van je microfoon en koptelefoon
instellen.
D. gewoon iedereen tegelijk muten als je connectie al die extra data niet aankan.
Je hoort alleen voice van je team.
Je hoort altijd de voice van de levenden van je team.
Je hoort als je dood bent ook de voice van dode teamgenoten.
2. radiocommands horen bij de enviroment geluiden. Als een tegenstanders dus enemy spotted roept, en je staat niet te ver er vandaan, dan hoor je hem dat gewoon roepen.
3. HLTV
Hltv is een programma, wat kan inloggen op een server, daar als spectator erbij gaan staan, en aan de andere kant kan het programma 128 clients aan die allemaal met dezelfde war meekijken. Leukste feature aan dit is dat deze proxy een demo kan recorden. Dat betekend dat je een war als hij is opgenomen op deze proxy, vanuit iedere chasecam freelook mode, of weet ik veel hoe je rond wil vliegen mode achteraf kan bekeken worden.
4. Nadeel van 1.3 is dat je niet op 1.1 servers kan spelen. dus als er niet snel ergens een 1.3 server gaat zijn, ga ik weer mooi downgraden naar 1.1,
5. bugs,
sb64 doet lastig met voice(kan niet spreken)
512*384 heeft geen schietroos meer, muv van
zoomrozen bij rifles.
Grtz davidd.
nieuwe inferno en de_survivor kan je van de zvdk site trekken. de_torn, zoek op google ofzo..
naam van torn is volgende:
de_torn_beta_2
grtz davidd.
(maps ga ik niet reviewen, mag je zelf doen)
over de_survivor.... gemaakt door de man achter de_predator dat zegt genoeg
Jah, als je achter van die kisten gaat zitten waar ALTIJD iemand achter zit, word je wel afgeknald jah. Er zijn gewoon bepaalde punten waar bijna altijd wel iemand zit dus daar rag je dan een paar kogels alvast doorheen. Doe ik ook altijd.pff.. spelen op geluid Als ik de hele ronde achter een kist zit (DISCLAIMER: ff om te testen alleen, ben gaan lamme camper) en dus geen geluid maak komen er ook altijd gasten in een rechte lijn op >die< kist afgerend en schieten je in 1 keer dood, het liefst schieten ze al als ze nog niet voor je staan.. het is gewoon zo duidelijk. En als T in dust als je achter die houten deur gaat zitten bij bomspot1 wordt je ook vaak dwars door die deur heen gesniped.. spelen op geluid kan wel ja maar echt niet in deze situaties..
En dat voorbeeld van die deur bij dust, dat kan iedereen, je kan namelijk door die deur heenschieten
Als laatste: Het is gewoon erg moeilijk om te zeggen of iemand cheat. Soms is het erg duidelijk maar iemand die 30/2 heeft hoeft echt niet te cheaten. Je kan alleen weten of iemand cheat door bij hem thuis te gaan kijken.
Nu weer ff ontopic: CS 1.3 gaat heel hard rulen
ik ben overtuigd, ik ga hem downloaden .. ik laat 1.1 er wel op staan, gewoon hl ff opnieuw installeren ernaast
das grappig, dat had ik een paar maand geleden dus ook, ik killde ene [-UAS-]ToMMy door die deur heen dankzij die bug, ik zei dat tegen hem, maar hij geloofde me niet en ik was een vuile wallhackerOp donderdag 26 juli 2001 13:49 schreef _SouLmaN_ het volgende:
[..]
En vaak steekt er door een bug in de engine ook nog een lichaamsdeel door de deur heen, dan word het helemaal makkelijk.
ToMMy heeft af en toe beetje grote bek als het niet zo goed gaat, moet je niet op letten
Gisteren waeze fraggen op Strikerz met -[n00b]- tegen [DCM]. Nu loopt daar ene killereend in de rondte die mij onderhand wel 25 keer heeft gefragged uit alle mogelijke posities. Ik ga dan niet lopen roepen dat hij cheat omdat ten eerste ik wel weet dat dat niet zo is, maar ten tweede zie ik er de humor van in. De chat die daar altyd op volgt is erg grappig. Als men echter kortzichtig/bekrompen aan het spelen is gaat men al snel roepen dat het een cheater is...
We vonden het een leerzame training jongens!!!
dunno
Verwijderd
Ik was gister ook op strikerz... en ik zag geen killereend... eerder een funky chicken...Op vrijdag 27 juli 2001 11:07 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik denk ook dat het met de bekrompenheid van de speler te maken heeft.
Gisteren waeze fraggen op Strikerz met -[n00b]- tegen [DCM]. Nu loopt daar ene killereend in de rondte die mij onderhand wel 25 keer heeft gefragged uit alle mogelijke posities. Ik ga dan niet lopen roepen dat hij cheat omdat ten eerste ik wel weet dat dat niet zo is, maar ten tweede zie ik er de humor van in. De chat die daar altyd op volgt is erg grappig. Als men echter kortzichtig/bekrompen aan het spelen is gaat men al snel roepen dat het een cheater is...
offtopic:
We vonden het een leerzame training jongens!!!Vanavond weer?! Mischien kan Reef dan ook komen. Ik wil hem wel eens kniven!!
En ik maar denken dat moi vaag is... komt hij ff langs... Dual elite's...
Verwijderd
ik vind de cheaters niet eens zo erg (ik kom ze sowieso nauwelijks tegen), maar dat gejammer van een hoop mensen d'r over...Op woensdag 25 juli 2001 23:33 schreef Raven_ het volgende:
Iedereen zeurt tegenwoordig over cheaters... Ik speel alleen op strikerz.net en hoor je mij d'r over zeuren? nope. weet je wrom? omdat daar geen cheaters komen en als ze d'r komen worden ze zo snel mogelijk gebanned...
je speelt ff beter dan een zeker persoon en gelijk word je d'r uitgevoted omdat je "cheat"
Verwijderd
I second that. Er wordt idd enorm veel gezeken dat mensen cheaters zijn en stuf...Op vrijdag 27 juli 2001 11:57 schreef GummiEnte het volgende:
[..]
ik vind de cheaters niet eens zo erg (ik kom ze sowieso nauwelijks tegen), maar dat gejammer van een hoop mensen d'r over...
je speelt ff beter dan een zeker persoon en gelijk word je d'r uitgevoted omdat je "cheat"
Ik ben zelf ook wel paar x uitgemaakt voor cheater (in assault bijv. niemand schijnt te weten dat je door die vent kan schieten...
Dat is ook mooie van strikerz, de meeste kennen mekaar na verloop van tijd en dan krijg je een beter spel en sfeer. Ik speel met genoegen met verschillende clan leden in 1 team en 6 leden van [GoT] in andere...
Er moet toch altijd een Admin aanwezig zijn?!
Dus voortaan zullen Tha n00bs ook op Strikerz te bewonderen zijn...(niet dat jullie daar nou blij mee moeten zijn...
Veel mensen hier schijnen echter niet te weten dat er de laatste weken echt een wallhacker-invasie is in CS ...
misschien niet op Strikerz, op de overige NL servers waar ik vaak speel kom ik zéér regelmatig cheaters tegen ...
die voice integratie is heel goed en het is ook cool dat je de mond van je teammaat ziet bewegen als hij wat tegen je zegt over de mic
Verwijderd
Waaaaaaaaat?!?!Op vrijdag 27 juli 2001 12:30 schreef Frank128 het volgende:
1.3 roelt trouwens wel zwaar...
die voice integratie is heel goed en het is ook cool dat je de mond van je teammaat ziet bewegen als hij wat tegen je zegt over de mic
Ik ga ff een (goede) mic halen vanmiddag... alsik slaag voor me certificaat..
dat je er door heen kon schieten wist ikOp vrijdag 27 juli 2001 12:01 schreef Raven_ het volgende:
[..]
in assault bijv. niemand schijnt te weten dat je door die vent kan schieten...EN niemand schijnt te weten dat ik zo kan zien of iemand door die vent gaat...)
maar hoe kun je zonder walhack zien of iemand er doorheen loopt ?
* heuveltje lijkt dat ook wel handig
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Druk eens op use op een paar monitoren...Op vrijdag 27 juli 2001 13:11 schreef heuveltje het volgende:
[..]
dat je er door heen kon schieten wist ik
maar hoe kun je zonder walhack zien of iemand er doorheen loopt ?
* heuveltje lijkt dat ook wel handig
En ik heb ook 2x gehad dat ik iemand door het dak heen neer schoot met een para...
Dat was 50% geluk en 50% erm.. goed kijken. Want als iemand daar op die plaats blijft zitten en ik zie dat... dan ga ik als een bezetende op dat gedeelte van het dak schieten...
maar genoeg over dat gecheat.. ik vind 1.3 ook wel cool met die microfoon support enzo
en heeft iemand de nieuwe maps ook al gespeeld?
en die nieuwe maps kan je gewoon los downloaden hoor.
dunno
ik zou zelfs meer zeggen : BLAAT !Op vrijdag 27 juli 2001 12:21 schreef SuB het volgende:
blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat Cheat blaat blaat blaat cs is kut blaat blaat blaat blaat blaat blaat cheater blaat blaat blaat blaat blaat blaat wallhack blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat aimbot blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat ik stop met cs blaat blaat blaat blaat blaat headshot blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat cheat0r blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat
Anyways, worden de nieuwe maps al door de servers ondersteunt?! Wordt 1.3 al ondersteunt?! Of is het zo dat het qua server niet uitmaakt welke versie je hebt...Oftewel backwards/forwards compatible?!
Ik wil nl voorkomen dat als ik 1.3 install ik vervolgens nergens meer terecht kan...
En zijn die aanvullingen op de maps wat?!
Verwijderd
linkje???Op donderdag 26 juli 2001 10:27 schreef Dieter het volgende:
[OFF-TOPIC]
Wie het cheaten ECHT beu is :
Probeer "The Opera" eens
daar kan je zien (als speler) wie er cheat !
En ik vin ut nog een heel fijne mod ook
[..]
Zie mijn vraag hierboven......
Thnx
Verwijderd
Ik heb de_survivor (onder 1.1) gespeeld op een jolt-server . Die map is echt mooi en aan te raden .Op maandag 30 juli 2001 12:11 schreef RaDKiLL het volgende:
Wat een post met inhoud!!!
Anyways, worden de nieuwe maps al door de servers ondersteunt?! Wordt 1.3 al ondersteunt?! Of is het zo dat het qua server niet uitmaakt welke versie je hebt...Oftewel backwards/forwards compatible?!
Ik wil nl voorkomen dat als ik 1.3 install ik vervolgens nergens meer terecht kan...
En zijn die aanvullingen op de maps wat?!
Ps : Een icoontje van een CT met de ondertitel "And the terrorists win"?! lol
Je moet die versie niet installen, over een paar weken komt ie officieel, en er zijn toch nog geen servers die m draaien op dit moment.Op dinsdag 31 juli 2001 12:24 schreef RaDKiLL het volgende:
K, kga het er maar op gokken dan...Thnx.
Ps : Een icoontje van een CT met de ondertitel "And the terrorists win"?! lol
De maps kun je wel gewoon onder 1.1 draaien en deze zijn ook los te halen van www.zvdk.nl
Opera, een hele vette koele mod in chinese vechtfilmstijl kun je hier halen: http://opera.redeemedsoft.com/
Die moet je echt eens proberen, echt leuk
Heb nl geen zin om een avond te gaan fraggen tegen een stel pod-bots...
hallo
Verwijderd
Ja dat zit ik je net te vertellen -->> op sommige jolt-serversOp dinsdag 31 juli 2001 13:44 schreef RaDKiLL het volgende:
Zijn er al servers waar ze worden ondersteund?!
Heb nl geen zin om een avond te gaan fraggen tegen een stel pod-bots...
Verwijderd
Je kan ook de hele tijd bij het uiteind van de vent springen en als je iemand erin ziet gaan, snel bukken en door vent knalle (lees: vent doorzeven (is dat goed NL?Op vrijdag 27 juli 2001 13:14 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Druk eens op use op een paar monitoren...
En ik heb ook 2x gehad dat ik iemand door het dak heen neer schoot met een para...
Dat was 50% geluk en 50% erm.. goed kijken. Want als iemand daar op die plaats blijft zitten en ik zie dat... dan ga ik als een bezetende op dat gedeelte van het dak schieten...
Werkt zeer goed, vooral op demon
Alleen word je dan meteen wallhacker genoemd etc, omdat zei nie weten dat dat kan.. dus moet 't wel wallhack zijn
Maarja, BOEIUH
maar kan best dat www.zvdl.nl 1.3 al heeft omdat ze dan mirror kan worden voor als die uitkomt ?
Verwijderd
Alle dingen die er bij zijn gekomen (voicecommand) zijn gaaf als ze goed gebruikt worden, maar ik had toch een verbetering verwacht van de hitboxes. Nu schiet je zo mega snel een headshot dat het gewoon niet leuk meer is! Ik ben benieuwd naar andere spelers-ervaringen. Is mijn ervaring zo en zal ik er aan moeten wennen of is het echt zo?
Ben benieuwd
Dit topic is gesloten.
![]()