Toon posts:

Cs 1.3 uit :)

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
www.zvdk.nl w00t download hem nu van mijn favo cs server.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
hmm zo'n vroege 'uitgelekte' versie had ik ook een keer met beta 7 ofzo.. die bleek heel anders te zijn dan de uiteindelijke versie en heeft verder mijn hele hl install vernaggeld :P
ik zou hem niet downloaden dus >:)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-11 10:04
leuk, maareh wanneer komt de officiele? en wat is er allemaal nieuw?

Verwijderd

Is dit ook voor non-retail?

Verwijderd

Ik ga ff van een onbekende server 1.3 downen wou je zeggen.... :Z
Ik w8 wel op officiële release. no thnx.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

neuh ik vertrouw het ook nog ff niet, w8 wel op de official

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Topicstarter
zeikerds je kan toch iig ff kijken wat er nieuw is?

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Op woensdag 25 juli 2001 03:20 schreef SuB het volgende:
zeikerds je kan toch iig ff kijken wat er nieuw is?
Opdringerig typje netzoals de verkopers in SALOU. Wat heb je er eigenlijk aan als je hem installeert? Neem aan dat je niet meer op i-net kan spellen. En jah daar draait het toch allemaal om. Niet?

tremble and despair for i am power!

Verwijderd

Nieuw is de ingebouwde spraak techniek ontwikkeld door valve :)

En nog meer :P

Verwijderd

En nieuwe map d8 ik, of die komen later in een map pack alsnog. iig is er geen CS 1.2 maar gaan ze gelijk naar 1.3
En ja hij is ook voor retail owners.

[edit]
ho er stond non-retail :o :o
Daar ook vor dus :D
[/einde]

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

anti modem en let niet op de graph waren op mijn server genomen voor het eventuweel een virus was

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dutchnighthawks/11081.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dutchnighthawks/11082.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dutchnighthawks/11083.jpg

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Counter-Strike is wel veranderd zeg... :)

• Bass64

Bass64

Op woensdag 25 juli 2001 04:57 schreef Terr het volgende:
Counter-Strike is wel veranderd zeg... :)
zet is een paar screens van cs

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik wacht wel op de officiele of als Strikerz overgaat.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

n00b w8 ook wel...Ik heb HL gisteren al opnieuw moeten installen omdat ik skins had gedowned die niet door de servers van Srikerz en Demon werden geaccepteerd.
Gelukkig verholpen en good old Swatpack installed... ;)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
d'r zijn zoveel van die URL's... doorgelekt... maar als het doorgelekt is kan er ooks tiekem een virus inzitten :P

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:12
Niet downloaden, krijg je altijd gezeik mee, of een virus of incompleet. Maar de echte versie moet binnenkort uitkomen.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

ik heb cs getest zitten geen mapupdates in dus klopt nog niet .... bunnyhoppen doet het niet meer, en score bord is net zoals je bij tfc ziet
en main menu enzo is veranderd, voor de rest nog niks anders opgemerkt

hallo

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 03:25 schreef Rush het volgende:

[..]

Opdringerig typje netzoals de verkopers in SALOU. Wat heb je er eigenlijk aan als je hem installeert? Neem aan dat je niet meer op i-net kan spellen. En jah daar draait het toch allemaal om. Niet?
stfu ik dring nix op. en noem mij ook niet een 1 of ander typje.

Nalin is HQ dood?

• Damian
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

hmmzz, bij mij doet CS het nu niet meer, hij kan geen een server meer connecten, heeft ieman hiet ook last van??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Is dit die (beta van de) CS versie waar een kruisboog in zit, en mijnen enzo, en een Jackhammer? :9 (wordt trouwens dikke n00b gun, knop indrukken en raggen maar, zie Project IGI...)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Op woensdag 25 juli 2001 14:06 schreef Captain Pervert het volgende:
Is dit die (beta van de) CS versie waar een kruisboog in zit, en mijnen enzo, en een Jackhammer? :9 (wordt trouwens dikke n00b gun, knop indrukken en raggen maar, zie Project IGI...)
Lijkt me vet, al zullen vooral de n00bs ermee spelen. Mp5, Colt en Ak47 zullen nooit meer uit de heilige top 3 van Blauw te verdringen te zijn.

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
kruisboog! wtf is dat nou weer voor onzin.. of was dat j/k?

dunno

• SouLmaN
Waar haalt ie dat nou weer vandaan? ?

Guns zullen niet verandert worden in 1.3 volgens mij.

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Deze n00b blijft vrolijk met de AK47 spelen!!! Er zullen ongetwijfeld limitaties verbonden zijn aan de Jackhammer...(áls hij uberhaupt in CS komt).
BEWARE!!!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-11 14:52

Bloodclot

Jawier!

ik kies gewoon de makkelijkste gun om mee te fraggen. het kan een n00b-gun zijn of wat dan ook. gewoon fraggen.

• kNarf_
laat ze in cs 1.3 FFS zorgen dat die populaire cheat niet meer werkt (met dat ingame menuutje dat je wallhack en aimbot etc. aan kan zetten)
Op publics zie ik nu altijd wel minstens 1 iemand die cheat :'(
Clanwars heb ik ook niet zo'n zin meer in nu omdat je simpelweg niemand meer kunt vertrouwen...

Verwijderd

Had'et wel kunnen weten wat min. 1 persoon ging zeuren over cheaters. :)

• kNarf_
tis maar wat je 'zeuren' noemt

Verwijderd

Iedereen zeurt tegenwoordig over cheaters... Ik speel alleen op strikerz.net en hoor je mij d'r over zeuren? nope. weet je wrom? omdat daar geen cheaters komen en als ze d'r komen worden ze zo snel mogelijk gebanned...

Verwijderd

Als ze maar van m'n heilige AK47 afblijven vind ik alles best :)

Verwijderd

Go reef :)

Hmm..ik ben bang dat ik het met je eens ben... >:)

Verwijderd

Iedereen is'et eens met reef... ;)
Maar je kan er toch gek van worden "ow ze moeten wat doen aan die cheaters" of "ik zie altijd cheaters.. bah!"... dan denk je echt van "geeez... ik heb er geen last van... zoek gewoon een _GOEDE_ server op"..
Maar nee. ze blijven naar demon en whatever gaan. Tja.. :Z

Verwijderd

Oh dus mijn Missbot 0.87 valt niet op Beter >:) eens een aimbot gebruiken op Strikerz >:) ehhe zien jullie mijn weer eens roelen na een lange tijd van niet CS.

greetz eendje?

• kNarf_
Op woensdag 25 juli 2001 23:33 schreef Raven_ het volgende:
Iedereen zeurt tegenwoordig over cheaters... Ik speel alleen op strikerz.net en hoor je mij d'r over zeuren? nope. weet je wrom? omdat daar geen cheaters komen en als ze d'r komen worden ze zo snel mogelijk gebanned...
ja dat is op publics servers... maar jij speelt zeker geen wars of wel?

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 00:06 schreef Frank128 het volgende:

[..]

ja dat is op publics servers... maar jij speelt zeker geen wars of wel?
strikerz = public server.... :Z
En ik heb nog geen war gespeeld nee. Maar komt er nog wel aan dus daar maakik me ook geen zorgen over. Alles wordt bijgehouden en stuff dus...

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 11-11 10:04
Op donderdag 26 juli 2001 00:11 schreef Raven_ het volgende:

[..]

strikerz = public server.... :Z
En ik heb nog geen war gespeeld nee. Maar komt er nog wel aan dus daar maakik me ook geen zorgen over. Alles wordt bijgehouden en stuff dus...
Dat meen je niet Raven_, heb jij nog geen wars gespeeld? Ook niet bij FM?? Hmm balen voor je dat het bij ons op het moment een beetje rustig is, totdat we een nieuwe war-arranger hebben dan.

Verwijderd

/ontopic
download liever de oficele,
kan um toch niet spelen asl er geen server 1.3 draait (goh das was ik ook al achter :) )

• kNarf_
dan weet jij niet hoe irritant het is dat je nooit weet of tijdens wars de tegenstander wel eerlijk speelt :(
Kijk op publics kun je het duidelijk zien maar in wars kun je de tegenstander dus niet volgen als je dood bent dus (locked chasecam)wordt het al een stuk lastiger... we spelen wel soms op punkbuster servers maar die cheat schijnt ook prima te werken met pb aan :r
Maarja hopelijk kan het allemaal niet meer in 1.3... tot zover mijn 'gezeur' over cheaters :7

/dit was dus een reactie op Raven

• Palomar
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 23:37 schreef Raven_ het volgende:
Iedereen is'et eens met reef... ;)
Maar je kan er toch gek van worden "ow ze moeten wat doen aan die cheaters" of "ik zie altijd cheaters.. bah!"... dan denk je echt van "geeez... ik heb er geen last van... zoek gewoon een _GOEDE_ server op"..
Maar nee. ze blijven naar demon en whatever gaan. Tja.. :Z
er wordt echt niet alleen op demon en gamepoint etc. gecheat maar gewoon op _alle_ public servers. Ook op die geweldige strikerz n00b server wordt vast en zeker gecheat. En je hebt goede en slechte cheaters. Slechten zitten op gamepoint en gaan zichtbaar voor een muur staan en er doorheen schieten maar de 'beteren' verbergen het goed. Het valt je zeker ook niet op dat bekende spelers (die je vaak tegenkomt) een tijdje geleden _super slecht_ waren en nu opeens scores hebben van 30-2 enzo..

ik heb die nieuwe cheat (multicheat oid; wallhack, aimbot en nog wat in 1) es gedownload (1ste result met google dus elke m****l kan hem vinden).. installatie is nog simpeler, 1 bestandje kopieren en weer een cheater dr bij :r ... vervolgens zet je die cheat aan en volgt in spectator mode es wat 'goede' spelers (ook spelers waarvan je het nooit zou verwachten) -> dan is het echt wel duidelijk wie er een wallhack heeft. Daarom speel ik bijna geen CS meer en hoop ik dat ze in CS1.3 iets tegen die cheats kunnen doen.
En kom niet met 'op onze server cheaten ze niet' want niemand is meer te vertrouwen.. en voor punkbuster (wat trouwens alleen maar onhandig werkt en weinig servers voor zijn) schijnt ook alweer een hack te zijn.

kotom: CS sucks op dit moment.

Verwijderd

Dit zijn geen screens van Counterstrike maar van "TEAM FORTRESS CLASSIC" :)

• Palomar
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 00:33 schreef GODFLESH het volgende:
Dit zijn geen screens van Counterstrike maar van "TEAM FORTRESS CLASSIC" :)
jah.. Bass64 denkt ook een primeurtje te hebben :z ;)

• Bass64

Bass64

Op donderdag 26 juli 2001 00:38 schreef rick_h het volgende:

[..]

jah.. Bass64 denkt ook een primeurtje te hebben :z ;)
tja ik ben geen cs-er maar een tfc-er.
maar dat was een beetje om telaten zien hoe het er ongeveer uit gaat zien

Verwijderd

Counter-Strike zal nooit meer hetzelfde zijn :P als ze erin gaan ctf-en enzo :)

Verwijderd

Bah ik haat het als mensen zeggen "ja ik heb ff die en die cheat gedownload en het werkt zo en zo dus...." GVD download die hele godvergeten vieze gore mongolen achterlijke kutcheat gewoon niet. Je bent net zo zielig door hem te proberen :r :r BAH BAH

(p.s. dit is geen fleem Ice ;) )

Oh en Raven ik weet me nog te herinneren dat jij twijfelde of ik aan het sjeeten was, samen met DC.

• SouLmaN
Cheaten is gewoon lame, en als je op servers speelt waar vaak een admin en punkbuster is dan valt het nog wel mee.
ik heb die nieuwe cheat (multicheat oid; wallhack, aimbot en nog wat in 1) es gedownload (1ste result met google dus elke m****l kan hem vinden).. installatie is nog simpeler, 1 bestandje kopieren en weer een cheater dr bij ... vervolgens zet je die cheat aan en volgt in spectator mode es wat 'goede' spelers (ook spelers waarvan je het nooit zou verwachten) -> dan is het echt wel duidelijk wie er een wallhack heeft. Daarom speel ik bijna geen CS meer en hoop ik dat ze in CS1.3 iets tegen die cheats kunnen doen.
En kom niet met 'op onze server cheaten ze niet' want niemand is meer te vertrouwen.. en voor punkbuster (wat trouwens alleen maar onhandig werkt en weinig servers voor zijn) schijnt ook alweer een hack te zijn.
Dus jij zegt dat jij met cheats kunt zien of anderen cheaten? Pure bullshit, er bestaan ook dingen zoals geluid (voetstappen) en ik weet nog veel meer van die dingen die alleen ervaren cs spelers kennen. En je zegt ook dat Punkbuster onhandig werkt, hieruit blijkt dat je helemaal een dikke n00b bent, want je hoeft punkbuster alleen maar aan te zetten, en het werkt. Is dat nou zo moeilijk??? |:( |:(

Echte cs spelers blijven altijd spelen, wat er ook gebeurt... En die stoppen niet bij de eerste tegenslag.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 26 juli 2001 08:47 schreef _SouLmaN_ het volgende:
En je zegt ook dat Punkbuster onhandig werkt, hieruit blijkt dat je helemaal een dikke n00b bent, want je hoeft punkbuster alleen maar aan te zetten, en het werkt. Is dat nou zo moeilijk??? |:( |:(
Punkbuster werkt niet onhandig het werkt gewoon niet ;)
Echte cs spelers blijven altijd spelen, wat er ook gebeurt... En die stoppen niet bij de eerste tegenslag.
Daarin heb je gelijk :) En ook al ben ik geen 'echte' CS speler ik speel wel gewoon lekker door op Strikerz. Daar komen op zijn minst minder cheaters of 'betere cheaters' (dus mensen die ook nog dood gaan).

Maar dit topic ging over 1.3 en niet over cheaten ;).

• SouLmaN
Jah, maar dat was toch een neppe 1.3, dus kunnen we het beter ergens anders over gaan hebben :)

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
[OFF-TOPIC]
Wie het cheaten ECHT beu is :

Probeer "The Opera" eens :)
daar kan je zien (als speler) wie er cheat !
En ik vin ut nog een heel fijne mod ook ;)

Matrix-style combat roels >:)
[/OFF-TOPIC]

[ON-TOPIC]
enne, wanneer komt die 1.3 versie dan wel niet uit ?
[/ON-TOPIC]

Greetz,

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 06:08 schreef --BoBo-- het volgende:

Oh en Raven ik weet me nog te herinneren dat jij twijfelde of ik aan het sjeeten was, samen met DC.
Ja dat herriner ik me ook, Maar dat was echt vaag hoor. Meerdere mensen zagen dat, je had namelijk een enorm lage ping en alsnog beweegde je als een bezetende... Ik zag'et 2x bij DC gebeuren en 1x bij mij zelf (aztec was'et level, bewijs datik niet vergeten ben). Je bewoog gewoon ongelovelijk snel, en dat was geen bunnyhop. Waarschijnlijk gewoon packetloss ofzo maar ik vond'et zwaar verd8...

• rove
Op donderdag 26 juli 2001 11:00 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Je bewoog gewoon ongelovelijk snel, en dat was geen bunnyhop. Waarschijnlijk gewoon packetloss ofzo maar ik vond'et zwaar verd8...
Dat kan je doen m.b.v. die 'lekkere' netcode van HL. Eén of twee simpele commandjes in je config en je hakt en jumpt en warpt bij anderen over het beeld als een of andere wannabee Goku :P, maar je aimt dan ook zo hakkerig, maar als je er aan gewend bent..

dunno

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

offtopic:
Er zijn twee nieuwe hypes te bespeuren op GoT, en omdat ik kewl wil zijn ga ik deze in een zin gebruiken :
Hey Reef, jij CHEAT ook omdat je me gisteren in cs met een gun van MAX PAYNE hebt gefragged! ;)

[ontopic]
Kwist niet dat er ook beta's van spellen/mods geleacked werden?!
[/ontopic]

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:56

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 11:28 schreef RaDKiLL het volgende:
offtopic:
Er zijn twee nieuwe hypes te bespeuren op GoT, en omdat ik kewl wil zijn ga ik deze in een zin gebruiken :
Hey Reef, jij CHEAT ook omdat je me gisteren in cs met een gun van MAX PAYNE hebt gefragged! ;)
Als je nou echt om hoeken kon jumpen enzo (en ik bedoel niet een normale jump maar dat echt john woo style)... dan zou ik de hele tijd met dual elites spelen... :o

• Palomar
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 06:08 schreef --BoBo-- het volgende:
Bah ik haat het als mensen zeggen "ja ik heb ff die en die cheat gedownload en het werkt zo en zo dus...." GVD download die hele godvergeten vieze gore mongolen achterlijke kutcheat gewoon niet. Je bent net zo zielig door hem te proberen :r :r BAH BAH

(p.s. dit is geen fleem Ice ;) )
dr zijn mensen voor minder gebanned...
Op donderdag 26 juli 2001 08:47 schreef _SouLmaN_ het volgende:
Dus jij zegt dat jij met cheats kunt zien of anderen cheaten? Pure bullshit, er bestaan ook dingen zoals geluid (voetstappen) en ik weet nog veel meer van die dingen die alleen ervaren cs spelers kennen. En je zegt ook dat Punkbuster onhandig werkt, hieruit blijkt dat je helemaal een dikke n00b bent, want je hoeft punkbuster alleen maar aan te zetten, en het werkt. Is dat nou zo moeilijk??? |:( |:(
pff.. spelen op geluid :z Als ik de hele ronde achter een kist zit (DISCLAIMER: ff om te testen alleen, ben gaan lamme camper) en dus geen geluid maak komen er ook altijd gasten in een rechte lijn op >die< kist afgerend en schieten je in 1 keer dood, het liefst schieten ze al als ze nog niet voor je staan.. het is gewoon zo duidelijk. En als T in dust als je achter die houten deur gaat zitten bij bomspot1 wordt je ook vaak dwars door die deur heen gesniped.. spelen op geluid kan wel ja maar echt niet in deze situaties..

maarja laten we maar weer ontopic gaan :) dat sommige mensen zo naief zijn om te denken dat niemand cheat boeit mij ook niet :z

• kNarf_
ja op geluid spelen, whaha, dat is smoes nummer 1 van cheat0rz..
vind ik altijd wel grappig: meestal als er nog een paar tegenstanders over zijn loop ik veel met de walk knop en dan nog kunnen ze me op geluid killen :?

Verwijderd

Topicstarter
vriend van mij davidd (server admin zvdk,pajo en demon league) heeft een kleine review geschreven op demon msg board:
Hij is ECHT vet, ik heb hem gisteravond de hele avond zitten spelen,

daarom hier een review van de nieuwe features

1. VOICE chat integrated, en het werkt echt,
Als je tab ingedrukt houdt, en je drukt op de rechtermuis knop dan verschijnt je muis cursor in beeld en kan je:
A. scrollen door het lijstje namen.
B. mensen "muten" of "enablen" zodat je al dan niet iets hoort als ze iets over de voice zeggen.
c. het volume van je microfoon en koptelefoon
instellen.
D. gewoon iedereen tegelijk muten als je connectie al die extra data niet aankan.
Je hoort alleen voice van je team.
Je hoort altijd de voice van de levenden van je team.
Je hoort als je dood bent ook de voice van dode teamgenoten.

2. radiocommands horen bij de enviroment geluiden. Als een tegenstanders dus enemy spotted roept, en je staat niet te ver er vandaan, dan hoor je hem dat gewoon roepen.

3. HLTV
Hltv is een programma, wat kan inloggen op een server, daar als spectator erbij gaan staan, en aan de andere kant kan het programma 128 clients aan die allemaal met dezelfde war meekijken. Leukste feature aan dit is dat deze proxy een demo kan recorden. Dat betekend dat je een war als hij is opgenomen op deze proxy, vanuit iedere chasecam freelook mode, of weet ik veel hoe je rond wil vliegen mode achteraf kan bekeken worden.

4. Nadeel van 1.3 is dat je niet op 1.1 servers kan spelen. dus als er niet snel ergens een 1.3 server gaat zijn, ga ik weer mooi downgraden naar 1.1,

5. bugs,
sb64 doet lastig met voice(kan niet spreken)
512*384 heeft geen schietroos meer, muv van
zoomrozen bij rifles.

Grtz davidd.

bij de beta-test die uitgelekt is zaten GEEN mappen, Echter, er zijn al 2 maps zeker die er in gaan komen,
de_survivor en een aangepaste inferno
en de_torn is de derde map die er bij gaat komen, maar volgens mij is dat een roddel die niet waar is.
nieuwe inferno en de_survivor kan je van de zvdk site trekken. de_torn, zoek op google ofzo..
naam van torn is volgende:
de_torn_beta_2

grtz davidd.

(maps ga ik niet reviewen, mag je zelf doen)

Als je deze voicechat gezien hebt kan je maar een ding zeggen:

Battle-com suX met een hoofd letter X
Mijn mening over de nieuwe maps:

SWEET! De torn is lekker groot en net zoals bij dust 2 heb je meerdere "choke" points. Bij de nieuwe inferno heb je meerdere routes en zijn de bombspots iets verplaatst.

over de_survivor.... gemaakt door de man achter de_predator dat zegt genoeg :)

• SouLmaN
pff.. spelen op geluid Als ik de hele ronde achter een kist zit (DISCLAIMER: ff om te testen alleen, ben gaan lamme camper) en dus geen geluid maak komen er ook altijd gasten in een rechte lijn op >die< kist afgerend en schieten je in 1 keer dood, het liefst schieten ze al als ze nog niet voor je staan.. het is gewoon zo duidelijk. En als T in dust als je achter die houten deur gaat zitten bij bomspot1 wordt je ook vaak dwars door die deur heen gesniped.. spelen op geluid kan wel ja maar echt niet in deze situaties..
Jah, als je achter van die kisten gaat zitten waar ALTIJD iemand achter zit, word je wel afgeknald jah. Er zijn gewoon bepaalde punten waar bijna altijd wel iemand zit dus daar rag je dan een paar kogels alvast doorheen. Doe ik ook altijd.
En dat voorbeeld van die deur bij dust, dat kan iedereen, je kan namelijk door die deur heenschieten :P En vaak steekt er door een bug in de engine ook nog een lichaamsdeel door de deur heen, dan word het helemaal makkelijk. :9 Oeps, ik moet niet teveel gaan vertellen, anders word je nog goed in cs ook ;)

Als laatste: Het is gewoon erg moeilijk om te zeggen of iemand cheat. Soms is het erg duidelijk maar iemand die 30/2 heeft hoeft echt niet te cheaten. Je kan alleen weten of iemand cheat door bij hem thuis te gaan kijken.

Nu weer ff ontopic: CS 1.3 gaat heel hard rulen *D 8-)

• kNarf_
w00t dat klinkt cool :)
ik ben overtuigd, ik ga hem downloaden .. ik laat 1.1 er wel op staan, gewoon hl ff opnieuw installeren ernaast

• kNarf_
Op donderdag 26 juli 2001 13:49 schreef _SouLmaN_ het volgende:

[..]

En vaak steekt er door een bug in de engine ook nog een lichaamsdeel door de deur heen, dan word het helemaal makkelijk.
das grappig, dat had ik een paar maand geleden dus ook, ik killde ene [-UAS-]ToMMy door die deur heen dankzij die bug, ik zei dat tegen hem, maar hij geloofde me niet en ik was een vuile wallhacker >:) :P

• SouLmaN
Half-Life engine is al superoud, ik wil Team Fortress 2 spelen ! Als het goed is word daar ook een cs voor gemaakt!! :9~

ToMMy heeft af en toe beetje grote bek als het niet zo goed gaat, moet je niet op letten ;)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ik denk ook dat het met de bekrompenheid van de speler te maken heeft.
Gisteren waeze fraggen op Strikerz met -[n00b]- tegen [DCM]. Nu loopt daar ene killereend in de rondte die mij onderhand wel 25 keer heeft gefragged uit alle mogelijke posities. Ik ga dan niet lopen roepen dat hij cheat omdat ten eerste ik wel weet dat dat niet zo is, maar ten tweede zie ik er de humor van in. De chat die daar altyd op volgt is erg grappig. Als men echter kortzichtig/bekrompen aan het spelen is gaat men al snel roepen dat het een cheater is... |:(
offtopic:
We vonden het een leerzame training jongens!!! :) Vanavond weer?! Mischien kan Reef dan ook komen. Ik wil hem wel eens kniven!! ;)

• rove
Hmm.. maar als je weet dat jij zelf een aardig potje kan fraggen en je word gigantisch afgemaakt met 35-2 ofzo, nou, dan weet ik het wel hoor.. Je ziet mensen headshots maken met zon snelheid dat mn vingertop nog geeneens weet dat ie naar beneden moet gaan om te schieten.

dunno

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 11:07 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik denk ook dat het met de bekrompenheid van de speler te maken heeft.
Gisteren waeze fraggen op Strikerz met -[n00b]- tegen [DCM]. Nu loopt daar ene killereend in de rondte die mij onderhand wel 25 keer heeft gefragged uit alle mogelijke posities. Ik ga dan niet lopen roepen dat hij cheat omdat ten eerste ik wel weet dat dat niet zo is, maar ten tweede zie ik er de humor van in. De chat die daar altyd op volgt is erg grappig. Als men echter kortzichtig/bekrompen aan het spelen is gaat men al snel roepen dat het een cheater is... |:(
offtopic:
We vonden het een leerzame training jongens!!! :) Vanavond weer?! Mischien kan Reef dan ook komen. Ik wil hem wel eens kniven!! ;)
Ik was gister ook op strikerz... en ik zag geen killereend... eerder een funky chicken... :D
En ik maar denken dat moi vaag is... komt hij ff langs... Dual elite's... :o

• kNarf_
err, ik ben dus echt niet de eerste de beste n00b die iedereen een cheater noemt |:(

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 23:33 schreef Raven_ het volgende:
ik vind de cheaters niet eens zo erg (ik kom ze sowieso nauwelijks tegen), maar dat gejammer van een hoop mensen d'r over...
je speelt ff beter dan een zeker persoon en gelijk word je d'r uitgevoted omdat je "cheat"

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 11:57 schreef GummiEnte het volgende:

[..]

ik vind de cheaters niet eens zo erg (ik kom ze sowieso nauwelijks tegen), maar dat gejammer van een hoop mensen d'r over...
je speelt ff beter dan een zeker persoon en gelijk word je d'r uitgevoted omdat je "cheat"
I second that. Er wordt idd enorm veel gezeken dat mensen cheaters zijn en stuf... :r
Ik ben zelf ook wel paar x uitgemaakt voor cheater (in assault bijv. niemand schijnt te weten dat je door die vent kan schieten... |:( EN niemand schijnt te weten dat ik zo kan zien of iemand door die vent gaat...) maar er zijn altijd mensen diek wel re-de-lijk ken op strikerz en die weten beter dan ik dat ik niet cheat (als er niemand is die ik niet ken op strikerz komik sowiesow niet de server in... :) ).

Dat is ook mooie van strikerz, de meeste kennen mekaar na verloop van tijd en dan krijg je een beter spel en sfeer. Ik speel met genoegen met verschillende clan leden in 1 team en 6 leden van [GoT] in andere... :)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Gisteren, voordat we op Strikerz gingen spelen, waren we op Demon aan het klooien. Normaal nooit problemen (lees cheaters), maar gisteren was er een die al springend binnen een miliseconde twee -[n00b]-'s afslachtte met een headshot. Meteen weggegaan. Dit was wel de eerste keer dat het echt duidelijk was. Voorheen nooit zo'n last van gehad op Demon.
Er moet toch altijd een Admin aanwezig zijn?!
Dus voortaan zullen Tha n00bs ook op Strikerz te bewonderen zijn...(niet dat jullie daar nou blij mee moeten zijn... ;) )

• kNarf_
Ja ik had tot een paar week geleden ook een hekel aan die zeurtypes die mensen onterecht cheater noemen (ben zelf ook vaak genoeg wallhacker, aimbotter, weet ik veel wat genoemd)
Veel mensen hier schijnen echter niet te weten dat er de laatste weken echt een wallhacker-invasie is in CS ...
misschien niet op Strikerz, op de overige NL servers waar ik vaak speel kom ik zéér regelmatig cheaters tegen ...

Verwijderd

Topicstarter
blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat Cheat blaat blaat blaat cs is kut blaat blaat blaat blaat blaat blaat cheater blaat blaat blaat blaat blaat blaat wallhack blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat aimbot blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat ik stop met cs blaat blaat blaat blaat blaat headshot blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat cheat0r blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat

• kNarf_
1.3 roelt trouwens wel zwaar...
die voice integratie is heel goed en het is ook cool dat je de mond van je teammaat ziet bewegen als hij wat tegen je zegt over de mic :D

• IceStorm

IceStorm

Blaat blaat blaat blaat blaat blaat .. en nu over cs 1.3 praten of anders is het dicht. Er is al zovaak over cheaters gesproken, heeft niet zoveel zin meer.

• kNarf_
nou voila :o

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 12:30 schreef Frank128 het volgende:
1.3 roelt trouwens wel zwaar...
die voice integratie is heel goed en het is ook cool dat je de mond van je teammaat ziet bewegen als hij wat tegen je zegt over de mic :D
Waaaaaaaaat?!?! :9~
Ik ga ff een (goede) mic halen vanmiddag... alsik slaag voor me certificaat.. :)

• heuveltje
  • Laatst online: 16:53

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op vrijdag 27 juli 2001 12:01 schreef Raven_ het volgende:

[..]

in assault bijv. niemand schijnt te weten dat je door die vent kan schieten... |:( EN niemand schijnt te weten dat ik zo kan zien of iemand door die vent gaat...)
dat je er door heen kon schieten wist ik
maar hoe kun je zonder walhack zien of iemand er doorheen loopt ?

* heuveltje lijkt dat ook wel handig

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 13:11 schreef heuveltje het volgende:

[..]

dat je er door heen kon schieten wist ik
maar hoe kun je zonder walhack zien of iemand er doorheen loopt ?

* heuveltje lijkt dat ook wel handig
Druk eens op use op een paar monitoren... >:)
En ik heb ook 2x gehad dat ik iemand door het dak heen neer schoot met een para... :D
Dat was 50% geluk en 50% erm.. goed kijken. Want als iemand daar op die plaats blijft zitten en ik zie dat... dan ga ik als een bezetende op dat gedeelte van het dak schieten... >:)

• Palomar
  • Niet online
ik kan jullie trouwens mededelen dat die wallhack ook onder CS1.3 nog gewoon werkt :( Als dit in de final nog zo is, is het wat mij betreft: deltree f:\sierra\halflife :'(

maar genoeg over dat gecheat.. ik vind 1.3 ook wel cool met die microfoon support enzo :) Maar ik vrees dat de meeste servers dit toch uit zullen zetten vanwege het vele extra dataverkeer enzo.. maar het is wel een leuke feature. AL zit ik nou niet te wachten op al die Duisters die er lekker doorheen gaan brabbelen in hun eigen taal :+ (gelukkig kun je per persoon voice uitschakelen :) )

en heeft iemand de nieuwe maps ook al gespeeld?

• rove
Als die wallhack nog werkt ga ik eerst es ff een paar uur super EZ bots afraggen.. uit frustratie...

en die nieuwe maps kan je gewoon los downloaden hoor.

dunno

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Op vrijdag 27 juli 2001 12:21 schreef SuB het volgende:
blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat Cheat blaat blaat blaat cs is kut blaat blaat blaat blaat blaat blaat cheater blaat blaat blaat blaat blaat blaat wallhack blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat aimbot blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat ik stop met cs blaat blaat blaat blaat blaat headshot blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat cheat0r blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat
ik zou zelfs meer zeggen : BLAAT !

>:)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Wat een post met inhoud!!!
Anyways, worden de nieuwe maps al door de servers ondersteunt?! Wordt 1.3 al ondersteunt?! Of is het zo dat het qua server niet uitmaakt welke versie je hebt...Oftewel backwards/forwards compatible?!
Ik wil nl voorkomen dat als ik 1.3 install ik vervolgens nergens meer terecht kan...

En zijn die aanvullingen op de maps wat?!

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 10:27 schreef Dieter het volgende:
[OFF-TOPIC]
Wie het cheaten ECHT beu is :

Probeer "The Opera" eens :)
daar kan je zien (als speler) wie er cheat !
En ik vin ut nog een heel fijne mod ook ;)

[..]
linkje???

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Ik kick hem, gezien mijn intresse in 1.3 maar mijn onzekerheid over deze "update", nog ff omhoog!

Zie mijn vraag hierboven......

Thnx

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 12:11 schreef RaDKiLL het volgende:
Wat een post met inhoud!!!
Anyways, worden de nieuwe maps al door de servers ondersteunt?! Wordt 1.3 al ondersteunt?! Of is het zo dat het qua server niet uitmaakt welke versie je hebt...Oftewel backwards/forwards compatible?!
Ik wil nl voorkomen dat als ik 1.3 install ik vervolgens nergens meer terecht kan...

En zijn die aanvullingen op de maps wat?!
Ik heb de_survivor (onder 1.1) gespeeld op een jolt-server . Die map is echt mooi en aan te raden .

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

K, kga het er maar op gokken dan...Thnx.

Ps : Een icoontje van een CT met de ondertitel "And the terrorists win"?! lol ;)

• Stefke
  • Laatst online: 18:20
Op dinsdag 31 juli 2001 12:24 schreef RaDKiLL het volgende:
K, kga het er maar op gokken dan...Thnx.

Ps : Een icoontje van een CT met de ondertitel "And the terrorists win"?! lol ;)
Je moet die versie niet installen, over een paar weken komt ie officieel, en er zijn toch nog geen servers die m draaien op dit moment.

De maps kun je wel gewoon onder 1.1 draaien en deze zijn ook los te halen van www.zvdk.nl :) Als de servers ze nog niet hosten dan kun je iig als LAN even kijken op die maps.

Opera, een hele vette koele mod in chinese vechtfilmstijl kun je hier halen: http://opera.redeemedsoft.com/

Die moet je echt eens proberen, echt leuk :)

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Is er al een datum vastgesteld?! Ik denk idd dat ik vanavond die maps ff ga scoren. Zijn er al servers waar ze worden ondersteund?!
Heb nl geen zin om een avond te gaan fraggen tegen een stel pod-bots... ;)

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

survivor is al weer lekkere fps merkte ik al weer :(

hallo

Verwijderd

Topicstarter
ik haal mijn maps altijd hier:

http://www.cs-maps.jolt.co.uk/

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 13:44 schreef RaDKiLL het volgende:
Zijn er al servers waar ze worden ondersteund?!
Heb nl geen zin om een avond te gaan fraggen tegen een stel pod-bots... ;)
Ja dat zit ik je net te vertellen -->> op sommige jolt-servers :)

Verwijderd

ZVDK roelt VET!!!!, zo dat wilde ik ff kwijt!!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 13:14 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Druk eens op use op een paar monitoren... >:)
En ik heb ook 2x gehad dat ik iemand door het dak heen neer schoot met een para... :D
Dat was 50% geluk en 50% erm.. goed kijken. Want als iemand daar op die plaats blijft zitten en ik zie dat... dan ga ik als een bezetende op dat gedeelte van het dak schieten... >:)
Je kan ook de hele tijd bij het uiteind van de vent springen en als je iemand erin ziet gaan, snel bukken en door vent knalle (lees: vent doorzeven (is dat goed NL? :o ))

Werkt zeer goed, vooral op demon
Alleen word je dan meteen wallhacker genoemd etc, omdat zei nie weten dat dat kan.. dus moet 't wel wallhack zijn |:(
Maarja, BOEIUH :)

maar kan best dat www.zvdl.nl 1.3 al heeft omdat ze dan mirror kan worden voor als die uitkomt ?

Verwijderd

WTF is er gefixed aan the hitboxes? Dit is toch wel zo gruwelijk slecht gedaan dat ik zelfs verlang naar de oude hitboxes. En vele met mij. Ik speel vaak op Jolt en een heleboel mensen en clans vragen zich af wat er aan de hand is met de update 1.3

Alle dingen die er bij zijn gekomen (voicecommand) zijn gaaf als ze goed gebruikt worden, maar ik had toch een verbetering verwacht van de hitboxes. Nu schiet je zo mega snel een headshot dat het gewoon niet leuk meer is! Ik ben benieuwd naar andere spelers-ervaringen. Is mijn ervaring zo en zal ik er aan moeten wennen of is het echt zo?

Ben benieuwd 8-) GreetZ TjeeZe

• IceStorm

IceStorm

SOrry, we doen even 1 topic over 1.3 minder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.