Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ik zoek een DC verlengkabel voor mijn monitor.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mr.paaJ
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23:01

mr.paaJ

generatie cmd+z

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb een LG 27UD88 monitor en wil de stroomkabel tussen adapter en monitor verlengen zodat deze beter kan worden weggewerkt. Zelfs een halve meter is méér dan zat.
ik heb al even lopen zoekn maar kan niets vinden, alleen losse plugs en de kleinere 5,5mm plug kabels. Weet iemand iets, en is het uberhaubt verstandig?

Relevante info

De monitor voedt mijn 15" Macbook dmv USB-C.
Adapter werkt op 19V 7.37A.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Volgens de handleiding zit er een "LCAP31, LIEN CHANG ELECTRONIC" voeding bij.
Die heeft als ik de juiste specs heb gevonden (monitor staat op kantoor, dacht het dit weekend te bestellen...) een DC plug van 6,5mm x 4,4mm, wat schijnbaar een "EIAJ-05" connector heet. Hier kan ik geen kabels voor vinden, wat je wel zou verwachten als je DC 6,5mm 4,4mm extension of EIAJ-05 extension zoekt.

wie heeft een tip?

mr.paaJ wijzigde deze reactie 15-03-2019 15:15 (3%)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Alle reacties

• Hooglander1
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Verleng het deel bij je stopcontact? stekkerdoosje kan je overal wel vinden.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Topicstarter
Het doel is juist om de adapter onder het bureau te houden, en de kabel door een soort gleuf naar mijn monitor te krijgen. die sleuf is alleen te smal voor de dikke antistoorzenderblokken die in de kabel verwerkt zitten. die moeten dus door een ronde kabelopening aan de zijkant:

----------------------------------
O....................................O
................MMM

(O = opening, ----- = sleuf, MMM = monitor)

In principe zou ik het bureau kunnen demonteren maar dat is nogal gedoe ( één van groep van zes, in het midden), en niet van mij, dus wil ik voorkomen.

mr.paaJ wijzigde deze reactie 15-03-2019 15:59 (46%)

• URSUS
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 19-04 03:52

URSUS

Onder-tiet-el HAHA

En het simpelweg doorknippen van de kabel, nieuw stukkie kabel met male-female uiteinden maken en er tussen prikken is geen optie?

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Topicstarter
Kapot maken vind ik zonde, dan doe ik die blokken wel met tiewraps achter mijn monitor ofzo.

Die kabels van Amazon passen niet denk ik, of lees ik het verkeerd?

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True