Beste Dames en heren,
Ik zou graag mijn bestaande pc willen Upgraden.
Bijgaand heb ik de lijst bijgevoegd wat ik 2 jaar geleden gemaakt heb (met jullie hulp)
En tevens een lijst met hetgeen waarvan ik denk dat het mogelijk is om deze een upgrade te maken.
Deze heb ik met behulp van "Best Buy, Best Value" of andere dergelijke topics maar elkaar gezocht.
Belangrijk is wellicht om te weten dat het niet allemaal direct moet.
Zoals onder aangegeven wil ik het liefst starten met RAM, hievoor dient mijn moederbord dus ook vervangen te worden. Daarna wil ik de stappen maken naar processor video kaart en beeldscherm.
Voor de beeldscherm/monitor heb ik overigens nog echt geen idee, dit zijn er zoveel en heb mij nog niet voldoende ingelezen in wat slim is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen en photoshoppen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Deze upgrade kan rond de 1000 euro gaan kosten
Onderstaande PC heb ik twee jaar geleden samen met jullie hulp in elkaar gezet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooralsnog Denk ik te beginnen met RAM en MOBO, om vervolgens mijn processort en videokaart aan te pakken. Dit is wat ik vooralsnog uitgezocht heb
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mehh
Ga je overklokken?
Zou niet eens weten hoe het moet
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb echt 0.0 verstand van PC's. Ik hoop hiermee dan ook, net als de vorige keer, een fijn advies te krijgen.
En kijken of het geen wat ik als een upgrade zie dan ook daadwerkelijk een upgrade is en compatible met elkaar.
Ik zou graag mijn bestaande pc willen Upgraden.
Bijgaand heb ik de lijst bijgevoegd wat ik 2 jaar geleden gemaakt heb (met jullie hulp)
En tevens een lijst met hetgeen waarvan ik denk dat het mogelijk is om deze een upgrade te maken.
Deze heb ik met behulp van "Best Buy, Best Value" of andere dergelijke topics maar elkaar gezocht.
Belangrijk is wellicht om te weten dat het niet allemaal direct moet.
Zoals onder aangegeven wil ik het liefst starten met RAM, hievoor dient mijn moederbord dus ook vervangen te worden. Daarna wil ik de stappen maken naar processor video kaart en beeldscherm.
Voor de beeldscherm/monitor heb ik overigens nog echt geen idee, dit zijn er zoveel en heb mij nog niet voldoende ingelezen in wat slim is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name gamen en photoshoppen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Deze upgrade kan rond de 1000 euro gaan kosten
Onderstaande PC heb ik twee jaar geleden samen met jullie hulp in elkaar gezet
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 212,96 | € 212,96 |
| 1 | ASRock H110M-HDS | € 58,05 | € 58,05 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 299,- | € 299,- |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 37,99 | € 37,99 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 150,99 | € 150,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 931,89 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooralsnog Denk ik te beginnen met RAM en MOBO, om vervolgens mijn processort en videokaart aan te pakken. Dit is wat ik vooralsnog uitgezocht heb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-9700K Boxed | € 465,05 | € 465,05 |
| 1 | MSI Z390-A PRO | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 559,- | € 559,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 119,- | € 119,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.267,95 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
mehh
Ga je overklokken?
Zou niet eens weten hoe het moet
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb echt 0.0 verstand van PC's. Ik hoop hiermee dan ook, net als de vorige keer, een fijn advies te krijgen.
En kijken of het geen wat ik als een upgrade zie dan ook daadwerkelijk een upgrade is en compatible met elkaar.