Apple GiveBack ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede tweakers,

Gister heb ik gekeken om mijn Iphone 6s voor de Iphone XR in te ruilen en aangezien ik al een periode mailtjes kreeg dat je je oude Iphone in kan leveren voor korting op het aanschaffen van een XR of XS.

Nou is dus mijn vraag na het invullen van mijn 6S telefoon configuratie kan ik 150€ korting krijgen op een aanschaf van XR en XS maar is dit ook het bedrag wat je ervoor krijgt of is dit het maximale en gaan ze dan nog naar andere onderdelen kijken.

Mijn Iphone 6S werkt naar behoren en voldoet aan wat Apple vernoemd als "Goede staat" het volgende valt daar onder:

"Dat wil zeggen dat je ’m kunt inschakelen, dat de behuizing geen grote krassen en deuken heeft, dat alle knoppen werken en dat het display intact is."

Is er toevallig iemand die hier ervaring mee heeft? Dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt.

edit: spelling fouten en niet goed lopende zinnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2019 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:37
Om de prijzen te krijgen wat op Apple.nl staat
iPhone XR vanaf €589
iPhone XS vanaf €889

Staat er dit op de site van Apple:
Prijzen van iPhone XR en iPhone XS gelden als je een iPhone 7 Plus inruilt. De hogere inruilwaarden gelden alleen bij aankoop van een nieuwe iPhone, afhankelijk van beschik­baarheid en beperkingen. De inruilwaarde is afhankelijk van de staat, het jaar en de configuratie van het device dat je inruilt. Er kunnen verschillen zitten tussen de inruilwaarde online en in de Store. Je moet minimaal 18 jaar zijn. Voor inruilen in de Store moet je een geldig legitimatiebewijs met foto kunnen overleggen. Mogelijk gelden er aanvullende voorwaarden vanuit Apple of de inruilpartners van Apple.
En voor de iPhone 6S staan deze prijzen:
iPhone XR vanaf €709
iPhone XS vanaf €1009

https://www.apple.com/nl/trade-in/

[ Voor 8% gewijzigd door Tinxian op 15-03-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt, maar mij vraag is meer krijg je ook echt die €150,- (Die zij aangeven als je 6S inruilt) of kijken ze naar de IPhone om eventueel dat bedrag lager te maken en dat je uiteindelijk maar €100,- als voorbeeld krijgt.

Aangezien je het bedrag later terug krijgt en eerst het volledige bedrag betaalt voor de XR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

https://www.kpn.com/service/administratie/toestelinruil.htm

Misschien leuk om even te vergelijken voor je maar ik vrees dat je er niet méér voor gaat krijgen bij.... ??

[ Voor 7% gewijzigd door Will_M op 15-03-2019 21:27 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:28
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:14:
Dat klopt, maar mij vraag is meer krijg je ook echt die €150,- (Die zij aangeven als je 6S inruilt) of kijken ze naar de IPhone om eventueel dat bedrag lager te maken en dat je uiteindelijk maar €100,- als voorbeeld krijgt.

Aangezien je het bedrag later terug krijgt en eerst het volledige bedrag betaalt voor de XR.
Er wordt uiteraard gekeken of het toestel gebreken kent. Als blijkt dat er iets niet in orde is, bijvoorbeeld een speaker die het niet doet of het toestel is zwaar beschadigd, dan kunnen ze inderdaad minder uitkeren. Als het bedrag lager uitvalt, dan krijg je daarvan bericht en heb je ook de optie om het toestel kosteloos weer terug te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rw9222
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Onlangs heb ik mijn Apple watch series 3 ingeruild. Ondanks wat diepere krassen op het display, kreeg ik “gewoon” het eerder aangegeven bedrag. Ik kreeg het in de vorm van een waardebon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:14:

Je ingeleverde toestel wordt na ontvangst getaxeerd, en dan kun je ja of nee zeggen.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1