Beste medetweakers,
Ik ben op zoek naar een simpel US qwerty tobo (met numerieke gedeelte) voor niet al te veel geld.
Dus géén; leds, mechanish, draadloos, G-knoppen, game-look.
Zo kwam ik uit bij de DELL KB-522.
Deze heeft goede reviews, niet alleen op tweakers maar ook elders op het internet.
Helaas kan ik niet vinden of hiermee goed te gamen is. (Last heeft van key-ghosting?)
Zo had ik laatst een tobo waarmee ik niet kon sprinten en springen tegelijkertijd in PUBG.
Op alternate staat wel vermeld bij dit tobo; anti-key-ghosting: nee.
Heel leuk.. alleen vind ik dit soort informatie liever terug op een betrouwbaardere site.
Edit: hier in de reviews zegt SilenceXhitmaN hetvolgende:
Het wordt er allemaal niet duidelijker op.
Graag zou ik via deze weg te weten komen;
- Heeft er iemand ervaring met keyghosting op dit bord? (Als deze echt zo goed is koop ik er meteen 2)
- Een ander (beter) alternatief? (Mijn max budget ligt zo rond de 37 eur, maar liever 20)
Bij voorbaat hartelijk dank, Stephan
Ik ben op zoek naar een simpel US qwerty tobo (met numerieke gedeelte) voor niet al te veel geld.
Dus géén; leds, mechanish, draadloos, G-knoppen, game-look.
Zo kwam ik uit bij de DELL KB-522.
Deze heeft goede reviews, niet alleen op tweakers maar ook elders op het internet.
Helaas kan ik niet vinden of hiermee goed te gamen is. (Last heeft van key-ghosting?)
Zo had ik laatst een tobo waarmee ik niet kon sprinten en springen tegelijkertijd in PUBG.
Op alternate staat wel vermeld bij dit tobo; anti-key-ghosting: nee.
Heel leuk.. alleen vind ik dit soort informatie liever terug op een betrouwbaardere site.
Edit: hier in de reviews zegt SilenceXhitmaN hetvolgende:
Maar welke knoppen combinatie.. daar zit ook verschil in?Ook is het geschikt voor gamen aangezien je meer dan drie knoppen tegelijkertijd kan.
Het wordt er allemaal niet duidelijker op.
Graag zou ik via deze weg te weten komen;
- Heeft er iemand ervaring met keyghosting op dit bord? (Als deze echt zo goed is koop ik er meteen 2)
- Een ander (beter) alternatief? (Mijn max budget ligt zo rond de 37 eur, maar liever 20)
Bij voorbaat hartelijk dank, Stephan
[ Voor 16% gewijzigd door sjhgvr op 15-03-2019 11:01 ]