Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-05 22:15
Beste medetweakers,

Ik ben op zoek naar een simpel US qwerty tobo (met numerieke gedeelte) voor niet al te veel geld.
Dus géén; leds, mechanish, draadloos, G-knoppen, game-look.

Zo kwam ik uit bij de DELL KB-522.
Deze heeft goede reviews, niet alleen op tweakers maar ook elders op het internet.

Helaas kan ik niet vinden of hiermee goed te gamen is. (Last heeft van key-ghosting?)
Zo had ik laatst een tobo waarmee ik niet kon sprinten en springen tegelijkertijd in PUBG.

Op alternate staat wel vermeld bij dit tobo; anti-key-ghosting: nee.
Heel leuk.. alleen vind ik dit soort informatie liever terug op een betrouwbaardere site.

Edit: hier in de reviews zegt SilenceXhitmaN hetvolgende:
Ook is het geschikt voor gamen aangezien je meer dan drie knoppen tegelijkertijd kan.
Maar welke knoppen combinatie.. daar zit ook verschil in?
Het wordt er allemaal niet duidelijker op.

Graag zou ik via deze weg te weten komen;
- Heeft er iemand ervaring met keyghosting op dit bord? (Als deze echt zo goed is koop ik er meteen 2)
- Een ander (beter) alternatief? (Mijn max budget ligt zo rond de 37 eur, maar liever 20)

Bij voorbaat hartelijk dank, Stephan

[ Voor 16% gewijzigd door sjhgvr op 15-03-2019 11:01 ]

oisd.nl

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 11:11
Heb zelf erg goede ervaringen met de Dell L100 (overigens alleen zakelijk, niet qua gaming). Alleen die lijkt niet leverbaar meer te zijn.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
Steephh schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:50:
Heb zelf erg goede ervaringen met de Dell L100 (overigens alleen zakelijk, niet qua gaming). Alleen die lijkt niet leverbaar meer te zijn.
Je noemt een ander bord, en daar heb je dan ook geeneens gaming ervaring mee 8)7

oisd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
Ik heb er gister toch maar 2 besteld bij alternate.
ZIjn vandaag binnengekomen, en t lijkt te werken (ikzelf even snel met Astroneer wat rondgesprongen terwijl ik rende. Tis dan wel geen PUBG, maar dat heb ik niet meer geinstalleerd staan daar ik het niet meer speel).

M'n vriendin is nu Fallout 76 aan het spelen met dat bord, en ik hoor dat alles gewoon goed werkt.
Eind goed al goed?

[ Voor 96% gewijzigd door sjhgvr op 20-03-2019 20:47 ]

oisd.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-04 20:26
Inmiddels 4 jaar later, maar zowel het topic als het keyboard nog steeds actueel en relevant. Inmiddels zijn we in het hipster tijdperk beland met belachelijk hoog geprijste mechanische keyboards die enorm veel herrie maken voor een enorme berg geld. Enfin, drie tientjes voor dit keyboard ligt in ieder geval in lijn met mijn gebruikersdoel. Mailtjes typen en een potje gamen.

Ik heb sinds gisteren dit keyboard in huis, voldoet uitstekend in alle opzichten; ook voor gamen. Reageer toch nog even op dit topic voor anderen die ook de hype-train willen ontsnappen en gewoon een degelijk product voor een degelijke prijs zoeken. Top keyboard voor het geld!