Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• JFDD91
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 02-10 14:51
Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone Xr, fijne telefoon en ben er erg blij mee. Alleen heeft een vervelend trekje, hij is al meerdere malen gestopt met filmen. Ik moet voor mijn opleiding filmpjes maken van gesprekken met leerlingen waarbij ik mijn iPhone in een statief heb gezet, en dan via de camera app van de iPhone zelf filmpjes maak, klinkt ideaal maar....

Hij is al meerdere malen gestopt, soms al na een minuut de laatste keer na drie minuten. Ik heb al gekeken in de instellingen (waar ik niks kan vinden), en of ik wel genoeg ruimte heb op mijn geheugen en dat is allemaal oké!

Ik heb ook contact gehad met Apple zelf en die stelden een harde reset voor, waarna het alsnog gebeurde.

Heeft iemand van jullie een idee hoe dit kan?

Ik zou ontzettend geholpen zijn met jullie tips/opmerkingen etc.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14-10 20:20

Geronimous

Moderator Spielerij
Opnieuw met Apple bellen lijkt me t beste...

Zijn er bluetooth of andere Accessoires gekoppeld aan de iPhone?

FT-17 FTW!

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:23
JFDD91 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:46:
Hallo allemaal,

Ik heb een iPhone Xr, fijne telefoon en ben er erg blij mee. Alleen heeft een vervelend trekje, hij is al meerdere malen gestopt met filmen. Ik moet voor mijn opleiding filmpjes maken van gesprekken met leerlingen waarbij ik mijn iPhone in een statief heb gezet, en dan via de camera app van de iPhone zelf filmpjes maak, klinkt ideaal maar....

Hij is al meerdere malen gestopt, soms al na een minuut de laatste keer na drie minuten. Ik heb al gekeken in de instellingen (waar ik niks kan vinden), en of ik wel genoeg ruimte heb op mijn geheugen en dat is allemaal oké!

Ik heb ook contact gehad met Apple zelf en die stelden een harde reset voor, waarna het alsnog gebeurde.

Heeft iemand van jullie een idee hoe dit kan?

Ik zou ontzettend geholpen zijn met jullie tips/opmerkingen etc.

Alvast bedankt!
Als je wat meer informatie geeft, is het makkelijker een oplossing te vinden. Hoeveel geheugen heb je in totaal? Hoeveel is er nog vrij? Op welke kwaliteit film je? Wat voor statief gebruik je en hoe heb je de iPhone gemonteerd (maak daar eens een foto van)?

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:24
Ik zou gewoon 5 minuten meekijken op het scherm om te zien wat er gebeurt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• JFDD91
Volkan1984 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:01:
[...]

Als je wat meer informatie geeft, is het makkelijker een oplossing te vinden. Hoeveel geheugen heb je in totaal? Hoeveel is er nog vrij? Op welke kwaliteit film je? Wat voor statief gebruik je en hoe heb je de iPhone gemonteerd (maak daar eens een foto van)?
Ik film op 1080p HD op 30 fps, ik heb in totaal 64 gb aan geheugen en er is nog 37,5 gb over, ik heb een statief gekocht waarop een smartphone houder gedraaid is. Ik mag nog geen foto's toevoegen helaas, maar het is een HAMA statief met smartphonehouder. De telefoon ligt daar op zijn zijkant in. Ik heb opgelet dat ik niet het volume knopje te dicht bij de rand van de houder doe, die zou er dan voor kunnen zorgen dat hij uitgaat, bijv. door verschuiving.

Heb je nog meer informatie nodig? Alvast bedankt voor je aanvulling!

• JFDD91
g0tanks schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 22:09:
Ik zou gewoon 5 minuten meekijken op het scherm om te zien wat er gebeurt.
Dit heb ik gedaan, maar je zal altijd zien dat hij dan niet stopt met filmen ;(

• JFDD91
Geronimous schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:46:
Opnieuw met Apple bellen lijkt me t beste...

Zijn er bluetooth of andere Accessoires gekoppeld aan de iPhone?
Zover ik weet niet, bluetooth staat wel altijd aan, dit i.v.m. mijn carkit. Ben wel langs de applestore geweest, maar die konden ook niks nieuws bedenken.

• robcoenen
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 14-10 18:13
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True