Mijn vraag
Eergisteren startte mijn computer nog goed op maar na een aantal minuten wat het beeldscherm zwart en heb hem sindsdien niet meer aangekregen. Als ik de DVI kabel loskoppel geeft hij aan dat er geen signaal is, wanneer ik de DVI kabel weer aankoppel blijft het scherm zwart. Ik heb geen pc speaker dus hoor geen piepjes o.i.d.
Relevante software en hardware die ik gebruik
be quiet! Silent Wings 2 PWM, 120mm
BitFenix Neos Zwart
Cooler Master GM G550M
Crucial DDR3 Ballistix 2 x 4 GB 1600
Crucial SSD MX100 128GB
Intel Core i5 4690
MSI GeForce GTX960 GAMING
MSI H97 PC Mate 1
Seagate 7200.14 ST1000DM003 1TB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel al geprobeerd met de hulp van iemand anders, echter ben ik benieuwd of er mensen zijn met nog ideeen of gewoon kunnen bevestigen dat moederbord inderdaad overleden is
- DVI Kabels vervangen
- Onboard videokaart aangesloten
- Videokaart verwijderd uit systeem, systeem opgestart zonder
- Crucial DDR verwijderd uit systeem, systeem opgestart zonder
- Cooler master verwijderd uit systeem, systeem opgestart zonder
- Batterij 30 secs uit systeem gehaald en opnieuw opgestart
- VGA Kabel aangesloten om te testen
- Beeldscherm aangesloten op laptop en dit werkt wel, ligt dus niet aan scherm lijkt mij
Verder zie ik niet direct doorbranders op het board zelf, cooler master maakte veel lawaai dus deze ook verwijdert om te kijken of dit probleem was. Weet niet of dat verstandig was.
Zoals hierboven benoemd heb ik geen pc speaker dus hoor geen piepjes betreft de bios.
Ben benieuwd of iemand nog ideeen heeft of anders misschien iets kan aanbevelen betreft een nieuw moederbord, wil het liefst zo min mogelijk kosten maken en met een zelfde soort systeem verder
Bedankt alvast voor het lezen en reageren!
Eergisteren startte mijn computer nog goed op maar na een aantal minuten wat het beeldscherm zwart en heb hem sindsdien niet meer aangekregen. Als ik de DVI kabel loskoppel geeft hij aan dat er geen signaal is, wanneer ik de DVI kabel weer aankoppel blijft het scherm zwart. Ik heb geen pc speaker dus hoor geen piepjes o.i.d.
Relevante software en hardware die ik gebruik
be quiet! Silent Wings 2 PWM, 120mm
BitFenix Neos Zwart
Cooler Master GM G550M
Crucial DDR3 Ballistix 2 x 4 GB 1600
Crucial SSD MX100 128GB
Intel Core i5 4690
MSI GeForce GTX960 GAMING
MSI H97 PC Mate 1
Seagate 7200.14 ST1000DM003 1TB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Veel al geprobeerd met de hulp van iemand anders, echter ben ik benieuwd of er mensen zijn met nog ideeen of gewoon kunnen bevestigen dat moederbord inderdaad overleden is
- DVI Kabels vervangen
- Onboard videokaart aangesloten
- Videokaart verwijderd uit systeem, systeem opgestart zonder
- Crucial DDR verwijderd uit systeem, systeem opgestart zonder
- Cooler master verwijderd uit systeem, systeem opgestart zonder
- Batterij 30 secs uit systeem gehaald en opnieuw opgestart
- VGA Kabel aangesloten om te testen
- Beeldscherm aangesloten op laptop en dit werkt wel, ligt dus niet aan scherm lijkt mij
Verder zie ik niet direct doorbranders op het board zelf, cooler master maakte veel lawaai dus deze ook verwijdert om te kijken of dit probleem was. Weet niet of dat verstandig was.
Zoals hierboven benoemd heb ik geen pc speaker dus hoor geen piepjes betreft de bios.
Ben benieuwd of iemand nog ideeen heeft of anders misschien iets kan aanbevelen betreft een nieuw moederbord, wil het liefst zo min mogelijk kosten maken en met een zelfde soort systeem verder
Bedankt alvast voor het lezen en reageren!