Ik heb een Abit Kt7a Raid in combinatie met een Amd Ahtlon 1200Mhz met winfop38 koeling. Zodra ik in het softswitch menu begin over te clocken krijg ik hem niet hoger als 9.5*133 fsb als ik hem nog hoger doe loopt hij niet meer stabiel gaat chrashen.Ik vind dat zeer tegen vallen terwijl veel tweakers beweren dat een Abit een van de beste mobo's is om mee over te clocken.Is er een manier om er meer snelheid uit te krijgen.
Ook doet mijn pc ontiegelijk lang over opstarten blijft lang hangen bij het win opstart scherm. Kan ik daar ook wat aan doen?
Abit werkt niet met promise maar highpoint waar dient dat voor?Ik ben nog maar een rookie op dit gebied dus rustig aan ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn systeem beter te maken.
Ook doet mijn pc ontiegelijk lang over opstarten blijft lang hangen bij het win opstart scherm. Kan ik daar ook wat aan doen?
Abit werkt niet met promise maar highpoint waar dient dat voor?Ik ben nog maar een rookie op dit gebied dus rustig aan ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn systeem beter te maken.